18 Ocak 2013 Cuma

#instalife

Ben de dayanamadım ve Instagram dünyasına katıldım. Şimdilik okuduğum dergiler & kitaplar, yaptığım kombinler, yediğim içtiğim (bu kısımda hala gerçek bir stagrammer performansı gösteremiyorum), gittiğim sergiler & etkinlikler, baktığım manzara olmak üzere karşıma çıkan güzellikleri paylaşmak niyetindeyim. Zaten fotoğraflara efekt ekleme işini çok sevdiğimden adapte olmam pek sürmedi, siz de benim neler yaptığıma göz atmak isterseniz bu adresteyim:
I couldn't resist anymore and joined the Instagram world. Planning to share joyful things in my life daily which are currently mags & books I read, outfits I wore, events I went, lovely views I've seen and food for sure. Editing photos with vintage effects has been for me all the time, so we go well together. If you want to check out my stuff & follow me, here I am:

5 yorum:

blackberryfashion dedi ki...

oreo, tasty :))

Hamide... dedi ki...

aaa acaba takip ediyor muyum seni? dur bakiim :D

beetlebum dedi ki...

takibe aldım hemen :)

benim adresim de bu; http://instagram.com/madspepper

Jassmeen Mode dedi ki...

ınstagram vazgeçilmezim

http://jassmeenmode.blogspot.com/

kampet dedi ki...

bende yeni takipçinizim güzel paylaşımınız için teşekkürler