27 Ocak 2013 Pazar

dANKE'den Hediye / A Gift From dANKE

Günlerdir ufak ufak ipuçları vermeye çalıştım, en çok da beni takipte kalmanızı tembihledim! Şimdi 8 kişi daha dANKE tshirt'leriyle buluşacak.. Tek yapmanız gereken beni blogun sol tarafındaki kutucuktan (GFC) takibe etmek ve mailinizle beraber hangi tshirt'i istediğinizi yorum bırakmak. An itibariyle başlayan çekiliş 12 Şubat gecesi sona erecek. Herkese bol şans ;)
Since the beginning of our project, I was trying to give you hints and mostly I advised you to stay in touch! Now 8 people will meet with their dANKE tees.. All you need to do is following me GFC and writing a comment in which you tell your favourite and leave your mail but this giveaway is only open to Turkish residents. Ends in the night of February 12th. Good luck everyone ;)

Kadın T-Shirt'leri / Women Tees: (Soldan Sağa / L to R) size S - M - L - L.

Erkek T-Shirt'leri / Men Tees: (Soldan Sağa / L to R) size M - M - M - L.

facebook etkinliğime katılın! / join my facebook event!

58 yorum:

ben Raif dedi ki...

Bu sefer şans yanımda olacak ve o L beden erkek t-shirt'ü benim olacak :D (kendi bile inanamadı! :D )

benraif@hotmail.com

Rapunzeliçe dedi ki...

Selamlar:) Rapunzeliçe adıyla izleyicinizimm.
S beden Bayan T-shirti diyorum umarım benim olur diyorumm:):)

rapunzelicee@gmail.com

sevgiler:)

Denizin Yıldızı dedi ki...

Ben zaten takipçinim. Şansımı denemek istiyorum...
Bayan t-shirtlerinden 3. olanı (L) istiyorum.
mail adresim: denizinyildiz@gmail.com

Rookie Icon dedi ki...

hepsi çok güzeller erkekleri bile seçim yapmak çok zor :)

rookieicon@hotmail.com

Mocha Daily dedi ki...

mochadailyblog@gmail.com

seçemedim sanırım:) s olan herhangi birisi olur bence:)

oğuz akdeniz dedi ki...

izleyicinim
senin seçimin bir tsirt olabilir..
hepsi güzel çünkü
oğuz akdeniz
akdenizzzzzz@gmail.com

cangz dedi ki...

Merhaba bloğunu takipteyim.Erkek t-Shirt 2 numarayı beğendim şanslı olursam tabii :)
emnklc@gmail.com

kontes dedi ki...

gfc: kontes günay
bayan-m
kontes.b@hotmail.com

zeynep78 dedi ki...

merhaba,
takipçinim,
katılım çok çok olsun diye paylaştım:)
https://www.facebook.com/selvi.efe/posts/527266330627184
https://twitter.com/efsane78/status/295550301811916803
https://plus.google.com/111429664300775251844/posts/CCD5RaMiQA6

tercihim: Women Tees: L

ZEYNEP EFE
zeynepefe78@gmail.com

Parisien dedi ki...

Zaten takipçindim :) M beden bayan tshirtü istiyorum.

ezgieerdogan@gmail.com

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

m beden kadın tabi ki:) trendpinari@gmail.com

undenied dedi ki...

Mrb
İzleyicinizim
GFC:undenied

Tercihim erkek L beden en alt sağdaki T-shirt.

et_hotmeyil.com@hotmail.com

Şanslı olmak dileğiyle..

Denizden Esintiler dedi ki...

Hepsi çok güzel.Denizden Esintiler ismiyle takipçiniz oldum.Bayan tşörtlerinden 4. olan ve L bedeni istiyorum.Harikalar hepsi de.
ebruerturk35@hotmail.com

NAZLI dedi ki...

Selamlar.Takipçinizin.Tshirtlerin hepsi harika.Ama kadın M bedene talibim.Şans bana gülsün nolur.Çünkü çok hoşuma gitti gerçekten.
naznaz17@gmail.com

Ceren Ustaoğlu dedi ki...

Bu tişörtlerden sadece birini seçmemiz gerekiyor fakat hepsi birbirinden güzel ve ben gözlerimi tişörtlere bakmaktan alamıyorum ! Çok beğendim sevgili what's next? :)gönlümden geçen sağ üstteki ilk tişört görseli çok beğendim ! (medium bedende kabulümdür) =))

Beauty Gore dedi ki...

Merhaba, çok özgün bir çekiliş olmuş bu yalnız.
Takipçinim zaten
Kadın t-shirtlerinden L olan ilkini çok sevdim
beautygorenow@gmail.com

Bushe dedi ki...

hiç bir giveawaya katılmazdım ama bu sefer dayanamadım çünkü çoook güzeller :))
1 numaralı olanı pek beğendim (s bedenim :) )

bushe@istanbulianchic.com

emine dedi ki...

takipteyim :) s beden bayan tshirt benim olsun. Bu sefer şans güler umarım :)


emndngz@gmail.com

Vienna Wedekind dedi ki...

wow - these shirts are just gorgeous!!

Love //VIENNA WEDEKIND//

HAPPY DAYS dedi ki...

zaten takipteyim:)
bayan 3. L beden :)
aslinlife@gmail.com

Damla dedi ki...

İzleyicinim: Damla

Çekilişe erkek kardeşim için katılayım. Erkek tişörtlerinden sağ üst köşedekini seçiyorum :)

annabell_lee_dk (at) yahoo (dot) com

derin abla dedi ki...

takipçinim ve M beden bir erkek tişörtü güzel olurdu :)
nazliece.nek@hotmail.com

Merve Sarıbudak dedi ki...

bayanda sağ alt köşedekine bittim ben L olan, umarım benim olur <3

kendimyapdiydim@gmail.com

Şenay Gazoz dedi ki...

Merhaba bloğunu izliyorum.
L beden kadın tshirt olsun.
senaygazoz@gmail.com
Şenay Gazoz
Sevgiler

Güven Turan dedi ki...

Çekilişin hayırlı olsun Eda. ;))
Erkek M bedenlerden herhangi biri olabilir.
benolmeden@gmail.com

BURÇİN ŞAHAL dedi ki...

Blogunuzn 1175. takipçiyim.umarım bana çıkar s beden bayan t-shirt istiyorumm :)

Birce Nas Atılman dedi ki...

Sag alttaki L beden kadin tshirtunu istedim gorur gormez. Umarim o benim oluur :)
b_atilman@hotmail.com

Özlem dedi ki...

şartlar tamam
çekilişe katılmak istiyorum
izleyicinim gfc: ozlem_el
ozlemelmacigil@hotmail.com
m beden bayan tişörtünü istiyorum

Lazanya dedi ki...

Mailini alınca iki saat GFC neydi diye düşündüm ☺☺☺

Neyse sonra bloguna geldim, takibe aldım.

bayan ya da erkek fark etmez. m ya da l olsa iyi olur aslında ben iki tane vermeni isterdim, hem sevgilime hem bana ♥

lazanyaa@hotmail.com.tr

portakal reçeli dedi ki...

merhaba izleyicin oldum.Çekilişe katılmak istiyorum.Kadın T-Shirtü sondaki L bedeni beğendim.Kazanmayı çok istiyorum.Kampanya süper

Reyhan Çetinkaya
n-u-r128@hotmail.com

BERNA dedi ki...

Merhaba izlemeye aldım bayan t-shirtlerden L 4. süni beğendim

HobiCoffee dedi ki...

Çekilişin güzelmiş Eda'cım, hayırlı olsun :) Ben takipçinim zaten. Şansım yaver giderse kadın t-shirtlerinden 2. sıradaki M olanı rica edeceğim. Kocaman öptüm seni ;)

Ye Jades dedi ki...

Bana çıkmaz deme şansını dene :D

1. tişört..

hippilazman@gmail.com

Pejmürde Ruhlu Kadın dedi ki...

Merhabalar,
Zaten bloğunuzun takipindeyim.
Erkek tişörtlerinden 3. resimdeki tişörtün L bedenini çekilişte çıkarsam isterim :)
GFC:SeLeNnnn
selen.aydan@hotmail.com

Fatma Dogan dedi ki...

merhaba izleyicin oldum etkinligine katıldım m beden bayan tişörtü istiyorum.
adavapurukampanya@hotmail.com

Gizem Bayraktar dedi ki...

izleyicin oldum.
https://plus.google.com/111237444151934032190/posts/XkwBaz4VcGk
bayan-L
mrs_mystery92@hotmail.com

meral ünal dedi ki...

merhaba,
izleyicin oldum. kadın tsörtlerinden en sondaki (L) talibim :)
meralumeral@gmail.com

çokomelike dedi ki...

İzleyicinizim..

sheker_melik@yahoo.com

arwen dedi ki...

çokkk güzel hediyen :) kesinlikle bayanlarda 3n sonuncu favorim oldu umarım ben kazanırım :)
filiz özkan
arwenfiliz@hotmail.com

audrey dedi ki...

merhaba blogu audrey adıyla izliyorum.. kazanırsam sol üstteki small beden kadın tshirtünü alırım zaten başka da small yokmuş..
mail adresim iozker@gmail.com
sevgiler..

darkolivee dedi ki...

merhaba canım
mail davetini gördüm hemen geldim :)
izlemboyar adıyla izlemeye aldım
senin takipçinim zaten
S ya da M herhangi biri olabilir, hepsi çok ttalı ve değerli çünkü

darkolivee@gmail.com

sevgiler

pelince.... dedi ki...

selam 1 numaraya bayıldım ppelin.77@hotmail.com
takipçinim

lilishindunyası dedi ki...

merhaba lilish lilish olarak izleyicinizim M beden bayan modellerinizden siyah beyaz 4. olan benim olsun
https://www.facebook.com/aylin.kaba.9/posts/522875457743698
sevgiler
lilish34@hotmail.com

Seher elliüç dedi ki...

merhaba blogunun izleyicisiyim

tercihim Women Tees L 4. tshirt


sevgiler :)
Seher Onart
seherr953@gmail.com

kübra dedi ki...

merhabalar benim bloğum facem yok ama izleyicin oldum hediyen ve bloğun harika m beden bayan seciyorum sevgiler...

kübra Baştuğ
mavimorlacivert@hotmail.com

Tuana Çelik dedi ki...

Vay vayy hediyene bayıldımm :D çok güzel..Soldaki ilk t-shirt e bayıldımm.Kazanırsam eğer onu istiyorumm :D

İzleyicin oldum :) Tuana Çelik.

pamk-sekeer@hotmail.com

Rengarenk Daphne... dedi ki...

slm izleycnm
s beden bayan tişört istiyorum
daphnezamani@hotmail.com

troke dedi ki...

o 3'üncü güzellik abidesi benim olmalı...büyük aşkla seveceğim garanti :)

derya ipek dedi ki...

slm izleyiciyim zaten :) şanslı olursam eğer kadın tshirtlerinde 2 numeroyu isterim:)
sevgiler..
DERYA İPEK
deryalim18@sagocuyuz.com

Rainbow Gatherer dedi ki...

Ben izleyicinim zaten hep :)
Beğendiğim ve kazanmayı istediğim tişört 1. kadın tişörtü small beden :) haydi bol şans bana :)

j.d. dedi ki...

En beğendiğim tshirt zaten tek S beden olanmış.. Umarım benim olur ♥
bubenimpartim-jd@hotmail.com

yağmurperisi dedi ki...

merhaba takipçin oldum.Beyaz tişört favorimdir zaten. Kadın tişörtü L soldakini beğendim.Aslında diğer L de çok güzel.Önemli olan kazanabilmek.Sevgiler.

Tülay Cemek
c-a-n123@hotmail.com

girlshygirlguide dedi ki...

i want u!!!!
girlshygirlguide@gmail.com

lacivertojelikız. dedi ki...

nasıl unutmuşum ben katılmayı?!

erkek tişörtlreinden 3.de gözüm var :)

lacivertojelikiz@gmail.com

xoxo

galilei dedi ki...

erkek tişörtlerinden sağ alttaki large benim olabilirmi:)
gatee-dodo@hotmail.com

SUNAKTUG dedi ki...

uzun zamandır izliyorum bloğunu:)
kadın tisörtlerinden en sondaki benim tercihim beden S-M
sunaktug@hotmail.com
umarım şanslılardan biri olurum:)

Dilara Köseler dedi ki...

süperler :)

M olanda gözüm var :)

dlrkslr@hotmail.com

Selin Ygk dedi ki...

eda bu t-shirtler mukemmel!;) kadın t-shirtlerinde small umarım benim oluur !
selinygk@gmail.com