26 Ocak 2013 Cumartesi

dANKE Tee Project #4

dANKE markasıyla yaptığımız işbirliği kapsamındaki son kombin budur.. 'up here, I'm already gone' tasarımına bir Cumartesi gecesi kombini yakışırdı. Son kombinle beraber, en beğendiğiniz tshirt tasarımını da seçtiğinizi varsayarak satış noktalarını hatırlatmakta fayda var. dANKE tshirt'leri mecrea.com ve Midnight Express mağazalarından edinebilirsiniz :)
Last outfit of our project with dANKE tshirts is this one.. I thought 'up here, I'm already gone' deserves a Saturday night-out outfit. During four days, I guess you've chosen your favourite. If you want to purchase one, you can check out mecrea.com or Midnight Express stores :)

Bu gece kombinin tamamlayıcılarıysa Zara kaban, Jane Norman etek ve simli ayakkabı furyasında edindiğim en güzel çiftlerden biri Forever New'den. Bir de ruj detayı var değinmeden geçmek istemediğim, kendisi MAC - Heartless.
I matched my tee with a Zara coat, Jane Norman skirt and navy-glittered Forever New heels. And let's don't forget the last touch of the red lipstick, MAC - Heartless.

Gece çekimi ise zor iş, fazlasıyla problemli. Sonucun dilediğinizden çok uzak olması riskini taşıyor. Hem gece çekiminin üstesinden geldiği için, hem de kombinleri fotoğrafladığı için çok çok teşekkür edeceğim isim: Nazlı.. Diliyorum ki dört gün boyunca belki tüm kombinlerden sadece biri ya da hepsi, size ilham oldu. Keyifle baktınız, okudunuz, takip ettiniz. Büyük final, yarın ;)
Shooting at night isn't easy, you should deal with the risk of not getting what you actually wanted. However Nazlı managed the situation really well, as always, so I want to thank her for everything! Besides I wish that you all enjoyed this project, hope I inspired you a lot or a bit. Thank you too ;)

instagram: edankb

4 yorum:

Samira's Life and Style dedi ki...

t-shirt harika gerçekten :) bu arada gözlüklerini de çok beğendim ben de bu aralar bakınıyorum ama kendime yakışanı pek bulamıyorum :S

http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/

blackberryfashion dedi ki...

the last picture is awesome! Great t-shirt :)

Giveaway MsDressy – Win an $80 voucher

Burak dedi ki...

Cok iyisin Babe:) perfect shoes and foots:)

Ufuk dedi ki...

Ilave etmek istedim:):) )vvvvvvvvv kı uvvvvvvv neler yapmısınız oyle tutuldum hatta dondum kaldım
yaaa:) coook zarıf cook etkıleyıcı coook perfect::) ayakkabılar bu kadarmı guzel tasınır:) ayaklar harıkulede guzel bıblo gıbı bu tarz
postlar sık olmalı ama ltffff:) Tsk