25 Ocak 2013 Cuma

dANKE Tee Project #3

Günler gerçekten hızlı geçiyor ve Cuma'ya geldik bile! Bunun şerefine bir TGIF kahvesi içilir.. Takip edenler bilir, fazlasıyla sık gittiğim kafe All Sports Café'nin dekorasyonuna uyum sağladım en sonunda! 'UNTITLED - II'yi farklı tarzdaki bir kombinle daha göstermek istedim, bol sütlü kahve tonları ve kırmızı bence güzel bir ikili oldu :) 
Days passing so fast and it's already Friday! This means I deserved a big cup of TGIF coffee.. As my followers know my favourite café is All Sports and today my outfit is matching with their decoration! All I wanted to show is another outfit in a different style with 'UNTITLED - II'. Beige and red goes well together, I think :)

Casual bir kombin yapmak için bir süredir kaderine terk ettiğim H&M jeans dolaptan çıktı, yakası kürklü Topshop yelek de uzun süredir gün ışığı görmediğinden olacak fırsat bu fırsat, peşime takıldı.. Botlarsa Zara indiriminden edindiğim bir diğer parça. Bu arada tshirt'teki isimsiz yüz Andy'ye (Warhol) çok benzemiyor mu? Yoksa ben mi hayal kuruyorum?
For a casual outfit; I brought up my H&M jeans, very old Topshop vest and #new in Zara boots. And don't you think this nameless face looks alike Andy, I mean Warhol? Or this is just my hallucination?

Gözlüksüz bir çekim de Nazlı'nın fikri.. Ben alışamadım ama dilerim siz seversiniz ^-^ Büyük finale sadece bir kombin kala, bir ipucu: Hala takipte değilseniz, hemen bu işi bitirin derim ;)
A shoot w/o glasses was the idea of Nazlı.. I couldn't get used to it, but still hope you like it ^-^ And a tip while the finale is getting sooner: If you haven't yet, start following me via GFC ;)

7 yorum:

Hamide... dedi ki...

üşümedin mi :)) ilk aklıma gelen soru bu oldu... manyak mıyım neyim :D

Dilara Köseler dedi ki...

Zara indiriminden bende hemen bot kaptım güle güle giy :) Ayrıca gözlüksüz de çok hoş olmuş ara sıra böyle bir değişiklik yapabilirsin :)

www.dilarakoseler.blogspot.com

Rainbow Gatherer dedi ki...

ben anladım suprizi :) takipteyim zaten seni biliyorsun =) buarada cnm gozluksuz inan ben daha cok begeniyorum seni, yuzunun guzelliği cıkıyor ortaya. ben tişortteki yuzu james dean'e benzettim :D

blackberryfashion dedi ki...

your boots are so pretty <3

Giveaway MsDressy – Win an $80 voucher

Rookie Icon dedi ki...

vvavvv arada gözlüksüz pozlar görelim :)şahane

rookieicon.blogspot.com

beetlebum dedi ki...

ben en çok bu kombinini beğendim, cool duruyor özellikle de kırmızı rujla :)

Milex dedi ki...

I adore everything you do