30 Ağustos 2012 Perşembe

souve.net

Ben yazmıyorum diye sakın internetten alışveriş işini boşladım zannetmeyin :) Sadece son zamanlarda sürekli alışveriş yaptığım Asos, NewLook, Oasap gibi tercih ediyordum. Sonra 2011 yılında Münih'te ortaya çıkmış, her sezon farklı tasarımcılarla trendy kalan ve sınırlı üretim yapan Souve'yle yollarımız kesişti. Çok da güzel oldu ^^
Don't think that I stop online shopping, just because I don't write anymore :) I was just sticking to my close pals like Asos, NewLook, Oasap. Then I met Souve, established in 2011 in Munich. The special thing about them is they work with different designers every season and you can't see those designs everywhere because they are limited edition. Glad I discovered them ^^

Benim favorim XL Shopper'lar. Ama kombininize bir parça espri katmak isterseniz Shopper'lar, popüler kültür ikonlarını da boynunuza dolamak isterseniz şallar emrinize amade ;) Kate, Naomi, Andy, Karl, Amy bu ikonların sadece bir kısmı.
My favorites are XL Shopper's. But you can get Shopper's just to add a bit of humor to your outfit or scarfs to wrap pop-culture icons around your neck ;) Kate, Naomi, Andy, Karl, Amy are just a few of them.

Bu sezonun baskıları Alman sanatçı Daniel Voelker'in tasarımları. Benim en yeni çantam da XL Shopper Andy! Gerçekten devasa boyutlarda, gerçi bugün eve çantamın içinde taşıyabileceğinden çok daha fazla eşyayla geri dönünce doğru bir karar verdiğimden eminim :D
This season's prints are designed by German artist Daniel Voelker. My newest bag is XL Shopper Andy! It's really huge but I'm sure that I made the right choice everytime I got back to home with a full-loaded bag :D

Doğruca alışverişe başlamak için / To shop online: souve.bigcartel.com
(ps. Kargo hızlı ve güvenli. / Delivery is fast and safe.)

29 Ağustos 2012 Çarşamba

Alix Avien 288 + Essence - Time For Romance

Ve yine sonbahar zamanı! Yavaş yavaş tüm hazırlıklara başlıyorum; dizüstü çoraplar çıkıyor, şortların kumaşı değişiyor, sandalet yerini sneakers / slipper / babetlere bırakıyor. (Spora geri dönülüyor.) Her değişim döneminde olduğu gibi oje tonları da değişiyor :)
Again it's the fall time! I already started to find over-knee socks, velvet shorts & skirts; sandals go back to my stash and sneakers / slippers / ballerinas come again. (And I go back to the gym.) Like it happens every mid-season I change my nail colours too :)

Alix Avien 288, benim için tam bir Eylül rengi! Ama klasik renklerin üstünden tarif etmem gerekirse kızıl tonlu bir kahve. Bu aralar tek sürdüğüm renk.. Alix Avien'de güzel sonbahar renkleri gördüm ve aldım, göz atın ;)
Alix Avien 288, for me it's a perfect September colour! But if I stick to general criterias I can sum it up as reddish based light brown / chocolate brown. My current favourite.. I found & bought beautiful colours for fall at Alix Avien's collection ;)

Essence Time for Romance de uzun süre önce aldığım ama bugüne kadar beklettiğim bir ojeydi. Alix Avien'in üstüne iki ince kat sürdüm. Ama tek başına da 3 kat sürülse opak olacak bir yapıda. Yarı şeffaf vişne çürüğü tabanın üstüne aynı renkte minik & altıgen simler var. Yeni kombinasyonlarda görüşmek üzere ^^
I have Essence Time for Romance for a long time but I didn't try it until today. I applied it two coats over Alix Avien. But three coats of it (w/o base colour) is also enough to create an opaque look. Purple brown shimmer & hexagon glitter on half - transparent purple brown base. See you at next combinations ^^

28 Ağustos 2012 Salı

Geleceğin Modası / Future Fashion vol.1

Son takıntım, gelecek / uzay temalı film ve dizileri seyretmek. Kesinlikle bana tarihi / geçmişle ilgili filmlerden çok daha fazla ilham veriyorlar! Aynı zamanda tahminlerinin çıkıp çıkmadığını düşünerek de eğleniyorum ;) Açılışı da Back to the Future üçlemesiyle yaptım. Şüphesiz en çok ilgimi çeken maceranın 2. kısmı, 2015 yılı oldu.
My latest obsession is watching films and TV series which take place in space or future. For me, they are far more inspiring than historical ones! Besides I try find out which forecasts came true or not and enjoy this process ;) I started with Back to the Future trilogy. My favourite one was the second part of the adventure BTTF 2, takes place in 2015.

 
Birkaç teknolojik gelişme haricinde giyim konusundaki tüm tahminler neredeyse gerçek oldu! Kendi kendine kuruyan ve her bedene uyan bir ceket icat edilmemiş olsa daha su geçirmeyen & leke tutmayan nano - kumaşlarımız var. Geçtiğimiz yıllarda Nike gerçekten kendiliğinden ayarlanan sneakersları üretti. Beyzbol şapkaları bu sezondan itibaren çeşit çeşit renk ve desende geri dönüyor.. Geriye 3 sene içerisinden uçan kaykay & arabalarımızın üretilmesini beklemek kalıyor :)
Except few technological news, most of the forecasts came true! We have clothes which don't get wet or stained instead of adjustable jackets with self-dryers. In last years Nike produced sneakers with self-adjusting power laces. And we give a chance to baseball caps this season - again.. All we need now is hoverboards (flying skateboards) and flying cars :) Dear engineers, you have 3 years!

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Party All Night!

"Arm party" trendini her yerde görmek, duymak, okumaktan sıkılınca yüzüklerimi ortaya döktüm. Ben bundan sonra parmaklarımı doldurarak yola devam edeceğim :) Biraz değişiklik iyidir, değil mi? (Yüzüklerin çizim adamım için bir arm party olması ironik.)
I had enough of  hearing, trying and reading all about "arm party". I needed a change which made me think about my precious rings. I think from now on I'll fill my fingers instead of arms :) A bit of change can't be bad, can it? (Irony of my rings fill up drawing-man's arms.)

Tüm şiddetiyle yağan yağmur yüzünden bu geceki planlarınız iptal olduysa (bkz. ben), siz de kendi partinizi düzenleyin! Küçüklüğümden beri aksesuar alışverişi yaptığım için sonsuz sayıdaki yüzükten minik bir seçme ;) Merak edenler için çoğu Topshop ve Accessorize'dan, arada hatırlamadığım mağazalar ve sokaktan aldıklarım da var..
If there is a change of plans today (there was for me, because of the rain), do your own party! Here is a sneak peek of my rings, bought in last 10 years - since my childhood ;) I got most of them from Topshop and Accessorize but there is few which I got from streets or some stores that I can't remember..

25 Ağustos 2012 Cumartesi

Retro Car Obsession

Her zaman "kız gibi kız" kabul edilen gruba aittim. Saçlarım kısa olsa da kıyafetlere, bebeklere ilgimle durumu eşitliyordum :) Ancak arabalara karşı inanılmaz boyutlarda bir tutkum var; bir gün bir Cadillac Eldorado (tercihen '59 model) ya da Chevrolet Impala sahibi olmadan ölmeyi kendime yediremem sanırım :D Tüm bunların üstüne Prada'nın SS12 koleksiyonu da gelince beni tutabilene aşkolsun!
I was a "girlish girl" during my whole childhood, my short cut was well balanced with my addiction to Barbie's and clothes :) But I'm incredibly interested in cars (especially retro ones); I don't want to die before I buy a Cadillac Eldorado ('59 one is preferred) or Chevrolet Impala :D And after all these Prada SS12 collection came, now nothing can stop me!

Ve mükemmel fon müziği.. / And the perfect background song..

Bluz / Blouse: Primark
Şort / Shorts: Stradivarius
Çanta / Bag: Oasap
Bileklik / Bracelet: Topshop (kemer / belt)
Yüzük / Ring: Accessorize

24 Ağustos 2012 Cuma

Bir Amerikan Klasiği..

Şüphesiz ki öğrencilerin okula öğlen yemeklerini kese kağıdında getirmeleri bir Amerikan klasiği. Detayları dikkatle takip edenler Gossip Girl ve diğer gençlik dizileri/filmlerinden hatırlar. Bizim için sefertası neyse, Amerikalıların kese kağıdı o ;) Tek bir farkla, artık kese kağıdı da moda dünyasına adım atmış bulunuyor..
Certainly lunch brought to school in a paper-bag is an American classic. If you are aware while watching films/series, you'll be able to remember it from Gossip Girl and other teenage films/series. And after all, paper bag found out that high fashion was far more fun than high school ;)

Bu ürünle ilk çıkış yapan, Marie Turnor. (Yani Jil Sander eşi benzeri olmayan bir fikri ortaya atmadı.) Hatta bu ürünü ilk gördüğümden beri wishlist'imde, kanıtı tam burada.
First, this idea came from Marie Turnor. (This means Jil Sander ones were not so original.) And I'm craving for this one since I saw it, here is its evidence.

Marie Turner'ı Jil Sander'ın erkek koleksiyonundaki "kese kağıtları" takip ediyor. Bana sorarsanız bu trendin cinsiyeti yok ;) Çok ilgi görünce başka renkleri de siyahı takip etti; mesela teal, cantaloupe vs.
Then we saw them in black on Jil Sander men collection. If you ask me, this trend doesn't have gender ;) When people showed incredible amount of interest in these ones; more came in shades like teal, cantaloupe etc.

Diğer bir harekete geçen marka, Adaism ve Saco del Papel adındaki kese kağıtları. Genelde ışıltılı ve parlak renkli versiyonlara yoğunlaşarak farkını koydu ama ten rengi gibi klasik renkleri de var.. Ayrıca içlerinde en uygun fiyatlısı da bu marka, incelemek isterseniz tık tık!
Another brand is Adaism with their paper bags named Saco del Papel. They are more focused on alternative shiny and bright coloured ones but also have classics like tan.. Besides this is the most affordable one between all these three, you can check them out here!

Bana sorarsanız tasarımcılar bir dönem her yerde paylaşılan bu street style görselini çok ciddiye aldılar ama zaten şunun şurasında eğleniyoruz, zararının olduğunu düşünmüyorum. Sadece eli her daim dolu, meşgul kadınlar / beylere uygun değil.. Araştırırken karşıma sayısız DIY projesi de çıktı. Yapımı çok kolay, deri / suni deri materyali makine yardımıyla dikiyorsunuz ve hazıır!
If you ask me, I think designers took this street style snap (which was an internet phenomenon) too much serious. But this is a fun and our aim is to have fun, so why not? Just it may not be suitable for really busy women / men.. By the way I found many DIY leather paper-bag projects on blogs which is easy to make. All you need is a leather / faux leather material and a sewing machine.. and done!

22 Ağustos 2012 Çarşamba

Flormar Duo 2x Chrome - DC05

Evet, dayanamadım Flormar'ın yeni çıkardığı seriden edindiğim ilk ojeyi sürdüm: DC05. Beklediğimin aksine özel bir 3 boyutlu olma özelliği yok ama ışık altında maviye, yer yer de altın rengine dönebilen bir yeşil. Ojeyi sevdim ama beklediğimi bulamamak biraz hayal kırıklığı yarattı.
I couldn't wait more to try Flormar's new duo-chrome polish I recently got: DC05. A green which turns into shiny blue or gold unter the sun. Actually liked it but I heard that this nail polish going to have 3 dimensional look which disappointed me.

      
Post arası, Kırklareli'ndeki müzenin tabiat köşesinden birkaç kare. Ojenin tonları tam sonbaharlık olunca çok yakıştılar :)
Post break, few shots from the museum's nature part in Kırklareli. I think they fit well because this colour is just perfect for fall :)

Bu oje hakkında diğer sevmediğim detay, 3 kat sürmeme rağmen tırnağımda dalga dalga durması! Yine de sırf meraktan, aklımda kalan mavisini ve pembe ışıltılısını deneyebilirim.. Sevenler?
A thing that I didn't like is the wavy look on my nails after I applied 3 coats! But just because of my curiosity I may try the other ones, blue and pink shimmer.. People liked this one?

20 Ağustos 2012 Pazartesi

Lady Danger

Sürpriiiz! Edirne'deydim :) Neden haber vermediğimi merak edenlere benim de bu plandan sabah yola çıkmadan 9 - 10 saat önce haberdar olduğu söylemem yeterli olur mu? Edirne'ye defalarca gidip her yerini bildiğim için sizi kocaman bir tura çıkartamam ama en sevdiğim yerine götürüyorum:
Surpriiise! I was in Edirne :) You may ask why I haven't inform you but would it be clear if I said you that I learned this plan 9 - 10 hours before we actually take off? I can't make a huge Edirne tour for you guys because I have been here soo many times but let's go to my favourite place together:

 
Karaağaç! Eğer ilk seferinizse sayısız caminin yanı sıra mutlaka gelmeniz gereken bir yer.. Yunanistan - Bulgaristan sınırı yakınlarında kara treniyle biliniyor. Benim Edirne'de en sevdiğim yer. Hele sonbaharda geldiyseniz ortamın ne kadar romantik olduğunu tahmin edemezsiniz :) Kışları da müthiş ;)
Karaağaç! It's a spot near Greece - Bulgaria boundries and also famous with its train. My favourite location to visit in Edirne. if it's your first time here, you should go there after visiting many mosques.. Very romantic in fall and also great in winter ;)

Bir itiraf: Yola çıkarken mutlaka ve mutlaka Karaağaç'a gideceğimi biliyordum, kırmızılar kasıtlı olarak giyildi ^^ Zaten son dakika kararı almam gerektiği için Bill Blass'ın sözüne uydum, şüpheye düşünce kırmızı giydim!
A confession: I was totally sure that we were going to go Karaağaç again, so I wore red purposely to match with the train ^^ And it was a last minute decision, so I listened Bill Blass' advice: When in doubt, wear red!

 
Bu fotoğraflarda "trene bindim, gidiyorum" mizansenini gerçekleştiriyorum.. Özellikle el sallarkenki doğallığıma hayran kaldım; napalım ben böyleyim :P İşin şakası bir tarafa seyahatler benim için Eastpak'siz olmaz, bu defada tüm eşyalarım sadece bu çantada geldim.. Dolgu topuklarla tüm Edirne'yi turlamaksa sadece daha fazla kalori yakmak için müthiş bir fikir.
You see "I'm on train, ready to take off" stage directions.. I look soo natural while waving :P Besides to joke, I can go on any trip without my Eastpak. This time all I need was in it.. And travel about whole Edirne with wedges on is a great idea to burn more calories.

 
Bugün başka bir şehirdeyim, Edirne'de yeme & içme / tarihi & turistik daha fazla fotoğraf için Twitter hesabıma beklerim:
Today I'll be in another city, for more food & touristic advice look over my Twitter account: @edankb

Bluz / Blouse: Zara (elbise / dress)
Şort / Shorts: Warehouse - Debenhams
Ayakkabı / Wedges: Skechers
Kolye / Necklace: H&M
Bileklik / Bracelet: Aşk-ı Ela

19 Ağustos 2012 Pazar

This is Madness, This is September!

Yine bir September Issue çılgınlığı. Bu defa boyutlarını aşmış durumda. Anna Wintour, bugüne kadar en kalın Vogue sayısını hazırlıyor; tam 916 sayfa. Kapakta Gaga, içinde sayısız editorial, en efsanevi olanlar Vogue'un 120. yılının şerefine olanlar.
Again the September Issue season. This time all gone crazy. The largest Vogue issue is coming, in 916 pages. Gaga on cover, uncountable editorial and the most amazing one is the special one for Vogue's 120th anniversary.

British Vogue, Karlie Kloss'la kısmen daha zayıf bir açılış yapsa da içinde Team Supermodel'ı & elbiselerin hazırlanma hikayeleri ve sayısız güzel editorial'la kalbimizi çalıyor, en azından benimkini :)
British Vogue makes a weaker opening with Karlie Kloss but covers it with Team Supermodel & making of their dresses and -again- lots of beautiful editorials :)

Vogue Paris, üç farklı kapakla geliyor; Lara Stone, Daria Werbowy ve Kate Moss siyahlar içinde. Vogue Germany de siyah hakimiyetinin altında. Bize de hayranlıkla bakmak düşüyor!
Vogue Paris comes in three different covers; Lara Stone, Daria Werbowy and Kate Moss in noir. Vogue Germany is also under the effect of black. All I can do is adore! 

Ama benim için bu çılgınlık tam Vogue Japan'ın "Hard At Work" editorial'ını gördüğüm an başlıyor, gerisi kocaman bir yalan.. Bu editorial'ın içine ışınlanmak ve tüm sonbaharı orada geçirmek istiyorum, çok şey mi istiyorum acaba?
But this madness becomes enjoyable with this editorial: "Hard at Work" by Vogue Japan. After I saw this one, the rest was nothing for me.. I want get into it and spend whole fall there. Be honest, do I want a huge thing? 

18 Ağustos 2012 Cumartesi

Rimmel London Pear Drop

Rimmel London'ın yeni çıkan renklerinden biri daha. Sedefli bir yapısı var. Açık renk de olunca "babaanne işi" durmasından çekinsem de korktuğum başıma gelmedi :) Bir de sedefli ojelerin 2 katta çizgi çizgi durması, en az 3 - 4 kat istemesi problemi var. Sürpriz bir biçimde 2 kat yetti.
One of the newest colours of Rimmel London. Because it's a pearlized one and has a light shade, I thought it may look like "granny-type" but luckily it wasn't like I expected, much better ;) And I was also afraid of its formulation. Usually pearlized polishes need 3 - 4 coats but 2 was enough this time.

Hazır tatlı bir renkten bahsediyorken tam zamanı, herkese mutlu bayramlar!
While we are talking about a cute colour, it's the great time to wish you all an enjoyable feast time!

16 Ağustos 2012 Perşembe

Work Hard, Play Hard

Bu eteği gördüğüm andan beri bana verdiği tek bir mesaj var: "Hadi gel, eğlenelim!". Ama pilili etek giymek zor iştir; birincisi insanı olduğundan kilolu gösterir, ikincisi biraz rüzgar biraz da dikkatsizlikle Marilyn Monroe olunabilir :P 2 aydır sporsal aktivitelerden elini ayağını çekmiş ben, pilili etek giyme heyecanıyla son gece de olsa sporumu yaptım. Bu başlığın hikayesi :)
Since the first day I got this skirt, she tells me to have fun. But wearing pleated skirt requires more; first of all you may look wider in it, second of all with a bit of wind and inattention you'll become a Marilyn Monroe-alike :P After 2 months without any work-out, I got excited about wearing this skirt and exercised. This is the story of the title :)

IMG_4004c
Fotoğrafın hikayesi de Laci'yle buluşmamız. Biraz gezme, biraz sohbet ^^ 
And the story of the photo is the day I spent together with Laci. A bit of walk 'n talk ^^

Bluz / Blouse: H&M
Etek / Skirt: T-Box (new)
Sandaletler / Sandals: Asos (new)
Çanta / Bag: New Look
Yüzükler / Rings: Topshop & H&M

15 Ağustos 2012 Çarşamba

Manic Panic Shocking Blue

Bilenler bilir, uzun süredir saçlarımın uçlarını mavi yapmak aklımdaydı. Geçici bir sprey denemiş ama pek sevmemiştim, sonunda yollarım Türkiye'ye yeni gelen Manic Panic'le kesişti. (Son zamanlarda çok tartışıldığı için söylüyorum, bu boyalar tamamen vegan ürünler yani hayvanlar üstünde kesinlik test yapılmamış.)
As my closest ones can know I was thinking about dip dye my hair. I tried a temporary spray which didn't satisfy me, finally I met Manic Panic. (For the ones whom may ask, these are vegan products and they aren't tested on animals.)

 
Ben aklımdaki mavi için Shocking Blue'yu seçtim. Uygulama yönergelerine göre dün saçımı yıkadım, kuruttum, uçlarını boyadım, 25 dakika beklettikten sonra soğuk suyla duruladım. 
I chose Shocking Blue for the colour I have in my mind. According to the instructions I shampooed my hair, dried it, dyed it and rinsed after waiting 25 minutes.

Saç rengimi öncesinde açmadığım için Shocking Blue küllü kumralın üstüne "teal" oldu. Durumdan hiç rahatsız değilim aslında ama gelecek boyamalarımda saçımın rengini öncesinde açmayı belki düşünebilirim. En yakın outfit postunda muhtemelen tam duruşunu göreceksiniz :)
Because I didn't bleach my hair first, they became teal. This means  "Light Ashy Brown + Shocking Blue -> TEAL". I may think about bleaching them first for the next time but you'll see more my hair on my upcoming outfit posts :)
-
Yabancı bloglarda görüp istediğiniz, aklınızda olan bir rengi edinmek istiyorsanız benle iletişime geçmeniz yeterli. Mail adresim: eda_nkb@hotmail.com

12 Ağustos 2012 Pazar

Rimmel London Tangy Tangerine

Artık sevdiğim, defalarca sürmekten mutlu olduğum renkleri edindikçe oje alışverişim fazlasıyla azaldı. Yine de size göstermeyi planladığım bir sürü oje var.. Bu ojeye de dün rastladım, belli ki yeni gelen bir renk. Kendime bu tonları çok yakıştırmasam da değişiklik olması için aldım :)
Since I got all the colours I love and want to see on my nails many times, I purchase less and less nail polishes. Still I have many to show! Yesterday I bumped into this cute colour & got it, even I know that these shades don't match my skin tone well :)

Adı Tangy Tangerine olduğu için bana Pantone'nin Tangerine Tango'sunu çağrıştırdı ama rengi o kadar canlı değil bu ojenin. Daha çok şeftali / kavuniçi tonlarında. Üç kat sürdüm.
Because it's name Tangy Tangerine, it reminded me Pantone's Tangerine Tango but this one is not so bright. It's more like peach / yellowish orange. Three coats on my nails.

10 Ağustos 2012 Cuma

Şeymel Vintage Garage Sale

Son zamanlarda vintage parçalar yavaş yavaş benim de kalbimi çalmaya başlamıştı, favorilerimin 60 & 70 & 80'ler olduğunu daha önceki yazılarımdan bilirsiniz :) Adını çok duymama rağmen, hiç gitme fırsatı bulamadığım Şeymel'de bugün ve bu haftasonu boyunca devam edecek bir garage-sale olduğunu duyunca kaçırmadım ama! Ne aldığımı açık açık göstermiyorum çünkü sürpriz olması daha güzel olacak.. Bol payetli ve 80'lerden diyeyim, gerisini merak edin ;)
Lately I was into vintage pieces, the ones who have read my posts can know that I love 60 & 70 and 80s :) Although I heard a lot about a vintage shop named Şeymel in Istanbul, didn't have the chance to visit. Then I saw that there is going to be a garage-sale for three days! I'm not going to show what I got clearly, it's better when it's a surprise.. Just full of sequins and from 80's ;)
-
Haftasonu uğramak isteyenler için yol tarifi: İstiklal Mac'in karşısından girin, biraz ilerledikten sonra başka mağazaları da göreceğiniz Anabala Han var. Tam girişte Şeymel'i bulabilirsiniz, garage-sale ise bir üst katında yapılıyor..

Wet Trend: GRAFFITI

Paris Moda Haftası'nda Manish Arora'nın AW12 - 13 koleksiyonunu sunuyor. İlham kaynağı, Brooklyn duvarlarındaki graffitiler. Fonda "Hayat güzel." yazılı graffiti, defile bitene kadar tamamlanmıyor.
Manish Arora presents his AW12 - 13 collection at Paris Fashion Week. His inspiration is graffitis on Brooklyn walls. At the background we get the message "Life is beautiful." which is done during the show.

    
Moschino'nun Pre-Fall12 - 13 koleksiyonunda az ama öz graffiti baskılı parça var. İlk sıradaki ilk iki parça çoktan "sold out" oldu.. Sağdaki fotoğrafsa artık terk edilmiş bir blogtan 2009 yılında Moschino graffiti desenli pantolonla çekilmiş bir kare. Zaten malum, Moschino eğlenceyi seviyor :) Gisele de Vogue Brasil'in Temmuz sayısı sayesinde graffiti'leniyor.
There is few but noteworthy graffiti printed items at Moschino's Pre-Fall12 - 13 collection. The first two pieces are already sold out and the photo on the right side is from an abandoned blog; Moschino pants and graffiti wall (taken in 2009). It's obvious that Moschino loves fun :) And Gisele get graffiti-ed in Vogue Brasil's July issue.

Son darbe, yine Paris Moda Haftası'ndan bir AW12 - 13 koleksiyonu. Jean Paul Gaultier yine bir "downtown" klasiğinden ilham alıyor. Renkli saçlar yeniden çıkıyor; bu sefer uçları değil, tepelerini boyuyoruz üstelik!
The last beat comes from Paris again, Jean Paul Gaultier's AW12 - 13 inspired by a downtown cliché. And here comes the colourful hairs again; this time we don't dip dye, we tip dye!

Aslında bu trend bize büyük şok değil, birkaç sene önce Louis Vuitton x Stephen Sprouse işbirliğinden tanıdık olmalı. Senelerdir editorial'ların arka fonu olan graffiti duvarlardan bahsetmiyorum bile.. Ben hazırım, siz? ;) Actually this isn't a big shock, few years ago you must have seen LV x Stephen Sprouse collaboration and all those neon - graffiti bags. Should I have to mention, the fact that graffiti walls have been always a perfect background for editorials? I'm ready, let's ride ;)