29 Aralık 2012 Cumartesi

The Newest Edition of Me

Yeni yaş.. 17 doldu, sıra 18'de :) 2012'de birkaç yaşı birden atlamış gibiyim, bu aralar dünyaya başka bir bakış açısıyla bakıyorum. Zamanın bu kadar hızlı geçtiğine mi inanamıyorum yoksa, artık beni doğumgünleri şaşırtmıyor mu bilmiyorum. Ve yeni saç..
New age.. I'm done with 17, now it's turn of 18 :) In year 2012 I felt like I lived a few years at the same time, and now looking to the world with a brand-new perspective. Not sure if I'm not ready to understand that the time passes so quick or birthdays aren't surprising me anymore.

Yeri gelmişken söylemeli: 2012 bambaşkaydı benim için, hayallerim birer birer gerçek oldu. 2013 benim için çok ciddi bir yıl olacak, dileğim yeni yaşımın da yeni yılımın da bana güzellikler getirmesi! Bu iki kare Anadolu Kavağı'ndan (anlatmak istediklerim gibi az ve öz bu defa).
By the way, this is possibly the rightest time to say: 2012 all different for me, my dreams just started to become true one by one. 2013 is going to be a serious / critical year for me, all I can hope is that my new age and the newest year will bring me all the best with themselves! These two shots are taken in Yoros Castle (Anadolu Kavağı).

Asos kazak / sweater, Zara tayt / leggings.

9 yorum:

blackberryfashion dedi ki...

Happy birthday!!! and Happy New Year :) You look so pretty :)

http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

reyhane dedi ki...

Nice güzel yaşlara..

Hamide... dedi ki...

saçlar 10 numara olmuş canım :) 2013 .çok çok güzel geçsin senin için

ezgi dedi ki...

doğum günün kutlu olsun :) sen üni'de değil miydin sanki, yaşın küçükmüş :)

beetlebum dedi ki...

şaşırdım, daha büyük duruyorsun :) mutlu yıllar! :)

Adsız dedi ki...

Ben 21 yasindayim ama sizi benden buyuk zannetmistim... Nice saglikli senelere

Borjana dedi ki...

You look stunning,love!
xx
B.
http://www.beeswonderland.com/

Ayshe Rose dedi ki...

En guzel yaslar :) nice 18ler olsun insallah saglikla ve sevdiklerinle

http://www.stylishtimes.net

Cosmo Trend dedi ki...

Nice yıllara canım.Kazağına bayıldım hemen açıp yorum yazmak istedim.Sana çok yakışmış.Sevgiler