11 Aralık 2012 Salı

The Brightest Orange

Dilerdim ki ben de bilgisayarım da yoğun olacağım günler için hazır fotoğraflar, hazır yazılar tutayım ama sanırım yapımda yok, beceremiyorum. Yaptığım kombinler de, yazdığım yazılar da, gideceğim etkinlikler de hep son dakika. En iyi örnek son dakikada (15 saat sonra) gideceğimi öğrendiğim Asaf Avidan röportajı, istek sorular beklenmektedir. Turuncunun en parlak tonuyla gelen şans mı desem :)
I wish I could be one of those people who stock up photos and posts or their busy days but I think it's about your personality, I can only explain my failure at stocking up posts by this way. All my outfits, my posts and my schedule are the products of last minute. Best example for this may be the Asaf Avidan interview which I'll make tomorrow (exactly in 15 hours.), also waiting for your questions. Can I call it luck that came with the brightest hue of orange :)

Bu kombini bugün giymekle giymemek arasında çok kararsız kaldım ama son kararım "Bugünün kombinini yarına saklamamak lazım." Çünkü yaptığımız kombinler de ruhumuzun aynası. Bugün hissettiğimi yarın bu kombinin içindeyken hissetmezsem ne anlamı var?
I wasn't sure about wearing this outfit today or later but my last minute decision is "You should wear the outfit you made on that day." What would be point if you would wear it on next day, while feeling / thinking in a different way?

Son olarak yeni öğrendiğim bir trick: 'double the belt, double the fun'. Çift kemer takmak inanılmaz eğlenceli ve tamamen eşsiz bir stil önerisi ;) En canlı turuncu kazak vintage bir güzellik & turuncunun aynı tonundaki rujum Nars Heat Wave, zımba tasma H&M, metal kemer Designroom ve çivili kemer Deniz Berdan & Collezione işbirliğinden.
Last of all, the trick I just learned: 'double the belt, double the fun'. Wearing two belts in the same outfit is totally fun and unique advice ;) The brightest sweater I have ever worn is vintage, w/ Nars Heat Wave which is the same shade, studded necklace from H&M, metallic belt from Designroom and studded belt from the collaboration of Deniz Berdan & Collezione.

4 yorum:

Shopaholic dedi ki...

Son fotoğrafı görüp henüz yazısını okumadan bile "waaooowww iki kemer şahane fikir! dedim. Bugünün kombinini yarına bırakmama konusuna katılıyorum, çünkü 1 gün bile geçtiğinde aynı hissedemiyoruz. En güzelini yapıyorsun hemen giymekte!
Kombinini ise gözümde canlandırmaya çalışıyorum, hissediyorum çok şahane ama bütüne ait 1 fotoğraf da olsa görmek isterdim ;)

blackberryfashion dedi ki...

Color of your sweater is very pretty :)

Giveaway Indressme – Win a $40 gift card

Rainbow Gatherer dedi ki...

detaylar çok guzel, tam olarak boydan da gormek isterdim bu güzel kombni. deniz berdan for collezione 'yi henuz gormedim cok merak ediyorum =)

the unexpected-s dedi ki...

off one day şarkısına delii oluyorum onunla ilgili bişeyler sooor! nasıl çıkmış ortaya falan aşığım o şarkıya.