25 Aralık 2012 Salı

SOME SPACE

Biraz vakte ve alana ihtiyacım vardı. Neyse ki bir haftalık tatilin ilk birkaç günü bile beni hayata döndürme yetti. Yoğun dozda dizi, film, dergi ve kitabın ardından Rookie Icon ve Mocha Daily sayesinde açılışı yaptım. Soğuk havaları beni gerçekten yaşıyormuş gibi hissettirdiği için çok seviyorum ama kat kat giyinmek hareket kabiliyetime engel oluyormuş gibi hissediyorum. Daha önce burada gördüğünüz Asos kazak, Koton jeans üzerine giydiğim manto Topshop'tan ve çok eski. Çanta Oasap, botlarsa Deichmann. Mutlu Noeller!
I needed a bit of time and space. Luckily few days without school or any kind of work was enough to save me. After the days spent with TV series, films, mags and books, thanks to Rookie Icon and Mocha Daily, I'm back in business. I love cold weather actually because it makes me feel alive but while wearing coats, everything seems harder to do to me. Wearing very old Topshop coat over Asos sweater (seen here), Koton jeans. Bag from Oasap, boots from Deichmann. Merry Christmas!

Billur Melis Koç - Bimisal Art & Design Gallery - UNTITLED

7 yorum:

Naked Queen dedi ki...

kazagın cok güzel ve canta gözümden kacmadı <3 :)

blackberryfashion dedi ki...

Beautiful coat :) Merry Christmas and happy new year! :)

http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

Junkhead dedi ki...

Bu kombindeki renk uyumunu çok beğendim Edacııım ;) Ama açık olmam gerekirse ben şu gözlüğü sana bir türlü yakıştıramadım yaa,gözlüksüz daha doğalsın bence :)

Jassmeen Mode dedi ki...

mont ve kazağın çok uyumlu olmuş

http://jassmeenmode.blogspot.com/

Hamide... dedi ki...

kazağını çok sevdim edacım, sana da mutlu noeller :D

Mocha Daily dedi ki...

Ne güzel oldu:) Tekrar çıkalım sokağa birlikte

Rookie Icon dedi ki...

evet bunu daha sık yapalım :)

beyaz fon harika durmuş

rookieicon.blogspot.com