6 Aralık 2012 Perşembe

Şeffaflık Meselesi / A Matter of Transparency

Gerçek bir çanta tutkunu olarak, herkesin kolunda / elinde göremeyeceğim farklı modellerdeki ve mümkünse alternatif renkteki çantaların peşinden uzun süredir koşuyorum. Uzun zamandır çok arayıp bulamadığım parça da gümüş bir clutch'tı, IFW sayesinde takip ettiğim Merve'yle tanışınca aradığım modeli bulduğumu anladım ve siparişimi verdim. Arkadaşımı Aralık dergilerini karıştırma seansında görmek pek gurur verici!
As a real bag-addict, I'm not much into carrying the bags which we see on (nearly) everbody's shoulder. For me which really matter is its uniqueness comes by its form / design or colour. For a long while I was searching a silver clutch but couldn't find one that is really designed for me, then -thanks to IFW- I met Merve and met my perfect silver clutch as well. While reading December mags, I came across to her!

Bana özel olarak clutch'ım gümüş rengindeki malzemeden, transparanlığı kapaktaki parçanın büyütülmesiyle bir parça azaltılarak tasarlandı. Artık bir diğer tasarım seçeneğinizde çift taraflı versiyonlarından edinmek. Bir clutch'la iki kombin hesabı :) Merve'nin tasarımları modapik.com ve sofigo.com'da..
My special clutch is a bit less transparent, your other option is getting a two-sided one. Two outfits with just one clutch :) You can get your one from modapik.com or sofigo.com..

5 yorum:

Naked Queen dedi ki...

bluzun kolları ne şirin yerimm <33

Hamide... dedi ki...

çok wamp bi hava sezdim bebem süper olmuşsun :)

D`P dedi ki...

Sıradışı ve şık bir tarz olmuş ;)
! •• Değerlendiriyorum ve Paylaşıyorum •• !

Dml dedi ki...

Guzell :)

PINKY FASHION dedi ki...

Clutch çok güzel ama kurukafa detaylı blüzün de hakkını yememek lazım ;)