21 Aralık 2012 Cuma

Manic Panic Styling Gel Experience #1

Yine şiddetle bir değişiklik yapmak istediğim bir dönemden geçerken bakın kimle yollarım kesişti. Daha önce (burada maceram) Manic Panic'in yarı kalıcı boyasını denemiştim, saçlarımı tamamen terk etmesi yaklaşık 1,5-2 ayımı aldı ki benim için fazla bir süre. Bu defa renkli jölelerinin peşine düştüm, Extreme Metallic serisinden Stiletto denenmeyi bekliyor!
During another period in which I'm craving for a piece of difference I came across to Manic Panic again. You already read my semi-permanent hair colour experience, here, which didn't leave my hair totally for 6-8 weeks. It's a long time period for me, so this time I chase after their styling gels. Stiletto from Extreme Metallic series is waiting for me!

Sonunda bir parça vakit bulabildim, tabi ki kar sayesinde, ve artık sesimi duyurma zamanı olduğunu düşünüyorum.. İlk videomu ilgi çekici bir ürünle yapmış oldum, başka neleri duymak veya seyretmek istediğinize dair geri dönüşlerinizi de bekliyor olacağım ;)
And what did I said in the video: The first brand that brought coloured gels to Turkey is Manic Panic. & Styling gels are washable. & You'll see more soon ;)

5 yorum:

Rainbow Gatherer dedi ki...

ben cok merak ettim metalik tonu :) senin sac uclarına pembe hayal ediyorum cnm harika olur =)

Droplet dedi ki...

Hadi görelim artık su saçlarının son halini !!

Gunseli S. dedi ki...

Ben de sonucu çok merak ettim, hatta ben de denemek istiyorum memnun kalırsan :)

What's Next dedi ki...

@Rainbow Gatherer; evet kumral - pembe güzel kontrast olur aslında. bak maviyle başladım, şimdi gümüş, sıraya da pembeyi koyayayım :)

@Droplet; beklettiğim için kocaman bir özür ama öncesinde bir başka değişiklik daha planladığımdan oluyor bu gecikme..

@Günseli; yeni yıldan önce göstermek istiyorum aslında ama minik bir detay için gecikti, daha sonra laf aramızda bir kişiye hediye gidecek, seni de mutlaka görmek isterim ^^

Gunseli S. dedi ki...

aa tamam merakla bekliyorum!! :)