15 Aralık 2012 Cumartesi

Koşturmaca Öncesi / Before The Run

Bu aralar her hafta bir maraton. Bu soru da bir monologtan ibaret aslında. Haftasonun haftaiçinden bile yoğun olacak Eda, hazır mısın? Topuklu botlardan vazgeçip beklenmedik bir şekilde bu kombini sneakerslarla tamamladığıma göre hazırım galiba. Bu da koşturmaca öncesi, durum güncellemesi - bir nevi.
Recently every week is like a marathon for me. And this question is actually nothing but a monologue. Your weekend schedule is even fuller than the week days version Eda, are you ready for the run? As I left my heeled boots aside and completed this look with sneakers (in an unexpected way), I may be. And this just kinda-of-an-uptade before the weekend a.k.a. run.
  
Kısa kısa: Madde 1, hava şartlarıyla mücadele içindeyim. Başarılı oldum da, giden sesimi saymazsak. Madde 2, bilekte biten sneakerlar kısa gösteriyor. Nasolsa boyum uzun bişeycik olmaz desem de oluyor, aklınızda olsun. Madde 3, son olarak, bavul büyüklüğündeki çantamı görenler 'yolculuk nereye?' diye soruyor artık.
In few points: First of all, I'm fighting with weather conditions to wear what I really want to wear. And I succeeded, except my voice is gone. Secondly, ankle-high sneakers make you look shorter. Even I problem it, FYI. Thirdly, and last of all, one of the question asked to me is 'where I'm travelling to?' with this bag.
  
Şikayet ediyor gibi gözüksem de kombinlerim de hayatım kadar renkli :)
I may seem like I'm complaining all the time but my outfits are colourful as much as my life :)

  Kazak / Sweater: Boyner
Etek / Skirt: Forever 21
Sneakers: Reebok
Çanta / Bag: Souver XL Shopper Andy
Trençkot / Trenchcoat: Topshop
Eldivenler / Handgloves: Bir seyahat anısı / A journey memory

7 yorum:

blackberryfashion dedi ki...

Great trench :)

Giveaway Indressme – Win a $40 gift card

Naked Queen dedi ki...

oof hava sartları mücadelesi :(
üsümeme amaçlı giyinmeyi seviyorum :)

Ayshenur dedi ki...

trenchkota tabki bayıldm öldüm bttim edacım :)cok sevmli ve sık gorunuyosun

oğuz akdeniz dedi ki...

gözlüklerin hariç 10 numarasın..
bayılıyorum sana..:)
http://zoomlabakalim.blogspot.com/

Grace Happy dedi ki...

kazagına bayıldım bırde gozluklerını sevdıgımı solemıs mydım :)

Adsız dedi ki...

Ayakkabıların çok tatlı :)

What's Next dedi ki...

@blackberryfashion; thanx a bunch!

@Naked Queen; ben de üşümemekten yanayım ama bazen o gün ille de aklımdan geçen kombini giyeceğim diye tutturuyorum :)

@Ayshenur; çok çok teşekkür ediyorum öyleyse canım ;)

@oğuz akdeniz; gözlüklerimi sevmeyen azınlığa dahilsin demek sen de, canın sağolsun yahu ^^

@Grace; evet çok çok kez söyledin <3

@Adsız; teşekkür ederim!