9 Aralık 2012 Pazar

Colour My Life with Promarkers

Belle & Sebastian'ın 'colour my life with the chaos of trouble' dizesini artık bambaşka bir boyuta taşımış olabilirim. Şu sıralar etrafımdaki her rengi Promarker renklerine göre kategorize etme eğilimi içindeyim. Şöyle diyaloglar olup bitiyor: "- Aa üstündeki bluz çok yakışmış sana. + Ben de beğendim, tam 'Prussian' tonu. - Ne dedin, anlamadım? + 'Prussian' tonu dedim, hani benim sevdiğim bir mavi tonu var ya, mavi - mor. - Hmm, evet.". Hayatımı renklendirdiğime göre, sıra ödevlerimde.
I may carried the lyric 'colour my life with chaos of trouble' of Belle & Sebastian to a whole different base. Recently I'm more likely to range the colours according to Promarker shades. Some weird conversations like this are going on: "- Loved your blouse, looks really nice on you. + Yes, I liked it too, exactly the 'Prussian' shade. - What did you said? + 'Prussian' shade, you know the blue shade that I love, yeah that's it, like bluish  purple. - Ah, yes." As I managed to colour my life, now it's turn of my homework.

6 yorum:

lacivertojelikız. dedi ki...

YEAAA HEPSİNİ İSTİYORUM! çok kıskandım :(

Hamide... dedi ki...

benim minik görümcem ecem de bu yıl endüstriyel tasarıma başladı onunda bi ton bu kalemlerden var çok tatlılar gerçekten

What's Next dedi ki...

@laci; iki aylık topshop masrafını feda etmeye hazırsan, belki sen de bir gün promarkerları görebilirsin ^^

@Hamide; bu kalemler her derde deva resmen, ben alırken de iç mimarlık öğrencileri renk seçiyordu. tasarımlı bir dünyayı promarker'sız hayal etme hata :)

Mocha Daily dedi ki...

Tasarım yapmasamda promarkerslardan 1000000 tane edinebilirim sanırım:)

Malla dedi ki...

imrenilmeyecek gibi değil, keşke benim de kullanacağım bir dersim olsaydı:(

Shopaholic dedi ki...

Acayip tatlı görünüyorlar!! ♥♥