29 Aralık 2012 Cumartesi

Balenciaga - FLORABOTANICA

Florabotanica, benim için ilk görüşte aşktı. Çıkacağı haberini aldım, ilk görseli gördüm, notalarını okudum ve (BAAM!) daha hiç koklamadan çok istedim. Kasım başından beri beklediğim için edindiğim günden beri değişmeyen parfümüm bu. Şanslıyım ki tenime yakıştırdım. Bence kış aylarına daha çok yakışacak bir çiçeksi koku yaratılamazdı.
Florabotanica was my love at first sight. I heard the news that Balenciaga is going to release new perfume, then I saw the first shot, read about its notes afterwards and (BAAM!) I was wanting it really much, even before I smelled it. Since I got it, probably it has been two weeks or so, this is my favourite one. Luckily its nice on my skin and all I can say is, I couldn't imagine a nicer floral perfume for winter season.

Farklı şişe ve ambalaj tasarımı bu parfümü sevmek için başlı başına bir neden.. İçeriğine gelecek olursak; gizli formül vetiver, amber, caladium yaprağı özü (tropikal bir Amerikan bitkisi), özel üretilen bir gül, karanfil ve nane karışımından oluyor. Ben size kendi kelimelerimle aktarırsam çiçeksi ama keskin bir koku, nane bir parça umursamazlık ve erkeksilik eklemiş gibi. Son olarak biraz ten meselesi olmakla birlikte çok kalıcı olduğunu düşünüyorum. Balenciaga'nın bugüne kadarki en dinamik ve en renkli kokusu olduğuysa şüphesiz ;) Denemeye değer.
Its unique package and bottle designs are enough to make me fall in love with it.. but there is many more reasons to love it. Florabotanica is great mix of vetiver, amber, caladium leaves, hybrid rose, carnation and mint. In my words its a sharp & intense floral scent, mint is just a masculine touch. Lasting matter is up to your skin complexion but in general it lasts really long. The most dynamic and lively perfume of Balenciaga, for sure ;) Give it a try.

6 yorum:

Jassmeen Mode dedi ki...

şişe tasarımı gerçekten çok farklıymış

http://jassmeenmode.blogspot.com/

modarella dedi ki...

Sise tasarimi oldukca degisik. Henuz hic Balenciaga bir parfum denememis olmakla beraber ciceksi kokulari sevdigim icin bu parfumu merak ettim

Poliship dedi ki...

Bende şişesine bayıldımm.Fiyatı nekadar canım?

What's Next dedi ki...

@Jasmeen Mode; kesinlikle :)

@modarella; normalde balenciaga'nın diğer iki parfümü daha ağır, dolayısıyla yollarınızın kesişmemiş olması normal.. ama etkili çiçeksi bir koku arıyorsan öneririm bunu ;)

@Poliship; ben freeshop'tan getirdim, 100 ml edp 89 euro. türkiye'de harvey nichols'de var diye duydum orada da 100 ml edp, 289 tl'ymiş.

Rainbow Gatherer dedi ki...

bende bu parfümden kullanıyorum. Londra'dan aldım , farklı bir parfüm ve güzel, klas ve kalitenin kokusu =) buarada mutlu yıllar cnm :*

Bushe dedi ki...

Çok merak ettim hemen denemeliyim :))