2 Aralık 2012 Pazar

Aralık Şarkıları / December Playlist

Aralık ayı tam bir kutlama ayı olsa da sakin, soğuk ve mesafeli bir imaja da sahip benim gözümde. Ben de WoMEN Dergisi'nin Youtube sayfasına özel bir playlist hazırladım. Sabahladığım gecelerin ardından yatmadan önce dinlediğim Groove Armada'nın Think Twiceyla başladım, ardından o yumuşacık sesiyle Norah Jones geldi. Sonrasında bende yeri ayrı olan Wolf & I, pek sevdiğim İskandinav Oh Land'den. So Tell the Girls That I'm Back Again'le tanıdığım Jay - Jay Johanson ve I Follow Rivers sayesinde tanıştığımız Lykke Li, sakin ve huzur verici şarkılarla playlist'te yerlerini aldı. Amy Winehouse'u Lioness albümünden bir parçayla unutmadık, Trainspotting filmini seyrettikten sonra ben de farklı çağrışımlar yapan Perfect Day de listede. Playlist'in tek Türk'ü Nu Park, hiç acele etmeden & tüm seçtiğim şarkıların içime sinmesi için yeni sesler de aradığım süreçte karşılaştığım grup oldu. Pek sevdiğim filmlerden A Single Man'in çoğu sakin ama etkileyici parçalardan oluşan soundtrack'inden iki konuğumuz var :) Aynı şekilde Ane Brun da iki defa dinleyeceğimiz (ama bıkmayacağımız!) seslerden bu ayın playlist'inde. Madonna'dan Frozen'ı da eklediğimizde tam bir soğuk hava playlist'i oldu, tamamladığım günden beri sayısız defa dinledim.
Although December is a true celebration month, I have a calm, cold and distanced image of December in my mind. I had the responsibility joy & fun of preparing a December playlist for our Youtube channel. It doesn't mean that you can't enjoy tasteful music, just because our mag is in Turkish. To sum up: I started with Groove Armada's Think Twice, which can be called as the song of the nights that I stayed awake. Then Norah Jones came up with her soft, velvety voice. A precious song for me, Wolf & I by one of my favourite Scadinavians Oh Land, followed them up. Jay - Jay Johanson that started to listen with So Tell the Girls That I'm Back Again many years ago and Lykke Li that we all knew with I Follow Rivers are also taking place in the list, just w/ their other songs. One last song of Amy comes up from her Lioness album and Perfect Day, which has a different meaning for me since I watched Trainspotting, by Lou Reed. The only Turk in the playlist is Nu Park, a band I came across to coincidentally. We have two guests from A Single Man -actually from its soundtrack- and Ane Brun as well :) Frozen by Madonna is the top coat of the playlist, which is perfect for cold days, planned to spend indoors.

4 yorum:

pia mia dedi ki...

hmmm benim playlist'mde olmayan parçalar varmış hemen dinleyip listeye alıyorum :))

hepsisatista.blogspot.com

kardelen sezgin dedi ki...

resme bayıldım çok güzel

Rococosh dedi ki...

çok hış parçalar seçmişsin yeniyıla girerken yemeklere eşlik etsinler diye hemmen yazıyorum listeme
zara home daki chrismas şarkılarına göz atmalısın mucxx

Sezin Uludağ dedi ki...

Farkli sarkilar gozume carpti ;) dinlemek lazim..