7 Kasım 2012 Çarşamba

Statement Beanie

 Bugünkü koşturmacamın programını veriyorum: Okul, MMM for H&M lansmanı ve arkadaşlara ayrılan bir parça vakit.. Yine günün kurtarıcı bir statement sweater! Bu defa deri görünümlü bir legging'le kombinleyip kolaya kaçmadım, sanırım bu aralar Coco Chanel'in hayatını okumamla alakalı olarak tüvit etekle eşleştirdim.
Today's program is here: School, MMM for H&M event and a bit of time spent with friends.. And as always the statement sweater strikes again! But this time I didn't choose the easy way by wearing leather leggings underneath, then I matched it with a tweed skirt -probably under the effect of Coco Chanel's life that I'm currently reading.

Ama ben ciddi kombinler yapınca büyük ihtimalle hikayenin sonunda nolduğunu biliyorsunuz! Ciddiyetsizleştiriyorum :) Yağmur sayesinde neredeyse iki aydır beklediğim an geldi, beremi taktım ^^ Sanırım saçlarım ıslanmadığı sürece yağmurla iyi geçinebilirim..
Can I guess what happened after I got this serious outfit? Of course made it look unserious by colourful statement earrings and my lovely beanie (thanks to the rain). While wearing a hat or a beanie, it's ok to getting wet isn't a huge deal..
 
Kazak / Sweater: Asos
Etek / Skirt: C&A
Küpe & Bere / Earrings & Beanie: H&M


14 yorum:

Zeps World dedi ki...

Sezon basindaki ongorun gercekten cikti mango'da bu tur kazaklari gorunce aklima direkt sen geldin :))) MMM@H&M lansmanina gittin miii?? Favori parcalarimiz yakindan nasil??

What's Next dedi ki...

@Zeps World; yarın da koleksiyondan çektiğim fotoğrafları ekleyeceğim ama özet geçecek olursam: clutchlar güzel ama kullanışsız, pofuduk manto çook pofuduk - insan içinde kaybolur, pleksi ayakkabılar süper! asimetrik elbiseler eh, deri ve süet ceketler pek güzel :) evet sanırım aklımda kalanlar bunlar..

blackberryfashion dedi ki...

so stylish and classy :)

http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

Shopaholic dedi ki...

O arkadaşlardan biri ben oluyorum ;) Baskına uğradım güzellikler gördüm sayenizde kuzum :) Harika görünüyorsun tabii ki! ♥ Mucuuu

çağla deniz dönmez dedi ki...

Harika olmussun tatlım. Bere ile farklı bir anlam kazanmıs :)

cicileydi dedi ki...

böyle koşturmaca herkesin başına ;)

Hamide... dedi ki...

bu desenli kazakları çok seviyorum, pembiş şapkan da süpermiş...

Rookie Icon dedi ki...

kazayağı benim de favorim :) çantanın da uyumu harikaydı o gün


rookieicon.blogdspot.com

Tuğçe Demirbağ dedi ki...

kazağına ve küpelerine bayıldım çok yakışmış:)

naya dedi ki...

kirmizi beanie-bayildim!Bu siyah beyaz kazakla harika gozukuyor!

Ahu dedi ki...

kombinin sana çok yakışmış tatlım.Kırmızı detayda çok hoş. Sana kırmızı bence çok yakışıyor.

Shanti dedi ki...

Kazaginin deseninde cok guzel bir pelerinim var. Onu hangi giysilerle kombinleyebilirim? Klasik bir parca o yuzden kot la falan olmaz da :D

What's Next dedi ki...

@Shanti; nereye giderken giyeceğine de bağlı aslında. ama genç olduğunu düşünerek biraz renk katmanı öneriyorum. örneğin siyan bir elbise/etekle giyip renkli deri eldivenler veya renkli çanta ve ayakkabıyla tamamlayabilirsin. aynı şekilde beyaz elbise/etek ve renkli parçalarla tamamladığın bir kombin olabilir. örneğin bu sezon bordo tonları çok kullanılacak, günlük bir kombinde bordo jeanle giyebilirsin? bordo istemezsen bu petrol yeşili, saks mavi olabilir. biraz daha asi bir görünüm için zımbalı detaylar kullanabilirsin.. çok cesur bir kombin yapmak istersen house of holland defilesinden ilhamla alternatif renkteki kazayağı desenli parçalarla kombinleyebilirsin. seçim senin, umarım bir fikir verebilmişimdir :)

Mocha Daily dedi ki...

Kış gelmesin diye hala hırka ile dışarı çıkmaktayım:) Sen berelere geçmişsin korkutma beni:)