16 Kasım 2012 Cuma

How to Keep the Doctor Away

"Güneş giren eve doktor girmez." demiş büyüklerimiz, ben de diyorum ki 'doctor bag' giren eve doktor girmez. Günışığından epey mahrum kaldığımız şu dönemde, kolunuza şu Marni güzelliklerinden birini taksanız -dürüst olun- insanın hasta olası dahi gelmez. Bir de bu sözün diğer ülkelerde elma versiyonu ama işinizi garantiye alın, paranızı bunlardan birine yatırın derim ben.
I think you probably heard that sunshine or one apple a day keep the doctor away. But I say that a doctor bag can keep the doctor away, as well. How can you possibly get sick while you own such a Marni beauty? Maybe not owning one can make you ill though. Suggestion: Get one.

5 yorum:

blackberryfashion dedi ki...

I like these bags :)

çağla deniz dönmez dedi ki...

Haha bende saglıkla ilgili bilgiler vereceksin sanmıstım baslıgı okudugumda :)

want more fashion dedi ki...

ooff ben bordo olana bayildimm !!!
benim olsun :)

Grace Happy dedi ki...

inanmıyorum ama cok guzel kı bunlar ben bıle sırt canta tutkunlugumu bırakasım geldı

Mocha Daily dedi ki...

bunlardan biri benim evime girse ben bile girmeyebilirim o eve, rahatsız etmeyelim kendilerini diye:))

Şaka bir yana, ekonomi bilgimle diyorum ki bu çantalar iyi bir yatırım!