30 Kasım 2012 Cuma

(Livin' on) Full Speed

Son günlerde literatüre "yazacak şey çok, postlayacak zaman yok." durumuyla geçebilirim. Kasım'ı bitirirken yine koşturmacalı bir günün kombini gelsin :) Okul, İstanbul Modern'de Tasarım Bienali ve LaSalle üçlemesini bu kombinle tamamlamış bulunuyorum.
Recently there is many things (lots of photos for instance) to share with you, waiting on my desktop but no time to post. While November ends, I created a bit of time for a last outfit :) It's from the day of school, Design Bienal at Istanbul Modern and lesson at LaSalle.

Büyük ebatlı ve ağzına kadar dolu çantadan kombinlerin ne zaman çekildiğini anlayabilirsiniz.. Bana eşlik eden çantam ve taytım sıradan bir gündeki gizli kahramanlarım desem yeridir. Hem kullanışlı formları hem de deri detayları sayesinde koşturmacadan stilden de ödün vermiyorum ;)
You can easily understand when I took the photos by the size and amount of load; these leggings and this bag are my true life-savers. Comfy and chic (w/ leather details) = All I ever need ;)

"Neler olup bitiyor hayatımda, imdat yetişemiyorum!" ve "Biri beni kurtarır mı ki acaba?" bakışlarım.. Kate Moss for Rimmel London rujların 19 numarası, yakında tanıtacağım Sephora allık / aydınlatıcı ve Garnier BB Krem'le makyajım tamamdır :)
My "What's going on with my life, I can't catch up!" and "Can somebody save me?" looks.. Finished my look with Kate Moss for Rimmel London lipstick (nu. 19), soon to be posted Sephora illuminator / blush and Garnier BB cream :)

Kazak / Sweater: Asos
Tayt & Kolye / Legging & Necklace: H&M
Çanta / Bag: Mandarina Duck

10 yorum:

blackberryfashion dedi ki...

You look so pretty! Great necklace :)
I would like to invite you to join my GIVEAWAY! 25 persons will win $20 vouchers :)

http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

Moda dedi ki...

Koyu renk ruj çok yakışmış yüzüne.
Sevgiler...

SvGLove dedi ki...

Eda, al benden de o kadar! Niye bu kadar is yukluyoruz kendimize di mi? Biliyorum; seviyoruz tam hiz yasamayi cunku:)
Parca parca, ama her bir parcasi dolu dolu olan bu kombin post'una bayildim!
Kolyeye, tayta, dolu dolu cantaya, puf kazaga, makyaja, her birine ayri ayri kalp<3

(Ders calisan kiza verdirdigin bu zevkli ara icin tesekkurler;))

Hamide... dedi ki...

gözlük süper olmuş bebeğim yaaa harika görünüyorsun

Alışveriş Manyağı dedi ki...

büyük çantalar cidden kurtarıcı ben genelde küçük çanta kullanıyorum ama büyük de işe yarıyo :) tasarım bienalinin belirli bi zamanı var mı varsa ne zaman bitiyo biliyo musun? ben de gitmeyi düşünüyorum :D

What's Next dedi ki...

@blackberryfashion; thank you! i'll definitely stop by ;)

@Moda; teşekkür ederim :)

@SvGLove; ne güzel bir yorum bu, beni çokça mutlu ettiğini belirterek başliyim <3 kesinlikle yoğun olmayı seviyoruz, son hız yaşamayı da tüm şikayetlerim de şakacıktan :)

@Hamide; teşekkürler canımcım ^-^

@Alışveriş Manyağı; 12 Aralık, ben de sadece İstanbul Modern kısmını gezebildim; ilk fırsatta Galata Rum İlkokulu kısmına da gitmek istiyorum.. zihin açıcı geliyor bana, yetişmeni öneririm ;)

LOLA FINN dedi ki...

I looove your nice necklace and you look so cute wiht your glasses! :)

PINKY FASHION dedi ki...

kolye ve kazağın uyumu çok hoş olmuş, Kate Moss for Rimmel'in 19 numarası bende de var ama 03 numarasını daha sık kullanıyorum

Fashion Mini dedi ki...

KOlyen çok şık durmuş tatlım..

Lapy dedi ki...

Senin gözlüklerin de gayet başarılı :) Herkese yakışmaz ama sende kıymetini bil :)