27 Kasım 2012 Salı

Essence - Jacob's Protection

Twilight serisi ilk çıktığı günden itibaren çok ses getirdi; kendi adıma konuşuyorum ki hiç ilgi duymadım, dolayısıyla ne kitaplarını okudum ne de filmlerini seyrettim. Tamamen nötrüm. Ancak iş Essence'in hazırladığı koleksiyona kadar varınca bu seri için heyecanlanmadan edemedim. 
Even though many people is going crazy about Twilight Saga books and movies, they couldn't catch my interest -not a bit-, so I didn't read the books or watched the films; don't have any idea about it. But since I heard about Essence's Breaking Dawn collection, I was far too excited.

Tek meselem bu muhteşem ışıltılara sahip olmaktı! Ve başardım da :) Koleksiyondaki ışıltılı her iki ojeyi de aldım -altın rengini pas geçtim- ama elim ilk önce mavi & yeşil ışıltılı versiyona gitti. İki katta opak, ışıltılar yoğun ve derin, yapısı ve fırçası her zamanki gibi başarılı. 
My whole problem was getting these beautiful nail polishes actually! And I achieved my goal :) I got both shimmered nail polishes -except gold one- besides few other pieces. Blue & green shimmered one was my first choice to try; opaque in two coats, shimmers are intense and deep, its quality is very well as always.

7 yorum:

Faihfati dedi ki...

Bende bugun aldim ayni ojeyi cok guzel hemende surdum maalesef makinem o guzelligi yansitamadi ama cokkk begendim ben :D en sevdigim ojem oldu hemen:)

j.d. dedi ki...

Gerçekten de çok güzel bir ojeymiş !! :)

Güngör dedi ki...

Çok güzelmiş, çok beğendim! Ben Twilight çok eleştiri almış olmasına rağmen severim bu seriyi, başarılı olduğunu düşünüyorum. Oje sürmeyi, yeni ojeler almayı çok severim ve kitaplarla ilgili bir seri olması acayip mutlu etti beni=D Ben de almalıyım mutlaka! ;))

blackberryfashion dedi ki...

Love your color :)

http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

audrey dedi ki...

Şu anda ben de bunu sürmüş bulunuyorum :))

Anisa Diko dedi ki...

çok güzelmiş hemen alıp süresim geldi :)
http://www.dikostyle.com/

Coco Bolinho dedi ki...

çok güzelmiş bayıldım rengine!!!
blogumu ziyaret ettiğin ve güzel yorumun için teşekkür ederim, öpüyorum!
http://styleglaze.blogspot.com