3 Ekim 2012 Çarşamba

Statement Sweaters

Beğendiğim Eylül editoriallarından 'Sweater Girls'ü Eylül havasının kazaklar için çok erken olacağını tahmin ederek arşivimde bekletiyordum. Ki haftaya havaların biraz serinleyeceğini öğrenince (gelecek haftaya hazırlık & alışveriş payını da ekleyerek) tam zamanı dedim!
I saved 'Sweater Girls' editorial which is one my favourites ones in September in my archive until today. A few rumours are going about the weather is going to cool off a bit and if we consider time you'll need for searching & shopping, it's the time to show off!

Bu sezon bizi iddialı kazaklar bekliyor, hani kombinin geri kalanını sade tutup kazağınızla öne çıkacağınız bir sezon. Ben desenli, kürklü, işlemeli kazakları epey heyecan verici buldum :) Özellikle bazı modeller hacimli olduğundan, görünümü bir diğer sezon favorim deri görünümlü taytlarla dengelemenize olanak tanıyor. Bu kışın üniforması benim için bellidir ;)
This season statement sweaters are waiting for us, you can keep the rest of outfit simple and shine with your sweater. For me all these patterned, furry and embroidered sweaters are exciting :) Especially some of them have structured silhouettes, you can wear them with (my another favourite "it" pieces of season) leather leggings. Probably this is going to be my winter uniform ;)

4 yorum:

beetlebum dedi ki...

ben tayt veya pantolondan ziyade eteklerle seviyorum kazakları. hafif mini bir etek ve bootie'yle birlikte çok hoş duruyor, ayrıca bacaklar da ince görünüyor.

Hamide... dedi ki...

ilk foto kocamın aklını başından aldı yalnız ahahah :)

Tereza {Drastic Plastic} dedi ki...

Uuu, so many sweaters :).

want more fashion dedi ki...

griyi cook begendim cok güzel !