29 Ekim 2012 Pazartesi

Sephora - Amethyst Stiletto

Bayramın son günleri için uzun süre önce aldığım ama hiç denemediğim bir Sephora ojeyi seçtim, rengini çok çok sevdim. Tek katta bile opak ama folyo yapısı olduğu için kalıcı değil, top-coat'suz dayanmıyor. Bir de küçük şişeli ojelerde yaşadığım en büyük sorun bitmelerinden çok çekinmem, özellikle söz konusu beğendiğim renkler olunca.. Mini mini mavi ışıltılı bu ametist rengi, eğer denk gelirseniz, her şeye rağmen önerilir :)
For the last days of eid holiday I picked out a Sephora nail polish that I didn't give a try before, then amazed by its beautiful colour. It's also opaque with just one coat but it lasts not much because it's a foil shade; so don't forget your top-coat. And when these nail polishes come in mini bottles, I have a fear of finishing them - especially the ones I love.. Although everything I recommend you to go & get this amethyst shade with tiny shimmer :)

6 yorum:

pia mia dedi ki...

rengi süper görünüyor ancak tırnaktan kolay cıkıyor mu benim için bu çok önemli :)

hepsisatista.blogspot.com

çağla deniz dönmez dedi ki...

Denk gelirsem kesiiiin alıcam :)

Curcunam dedi ki...

bende olan bir ojee :) ama maalesef sephora'nın ojelerinden pek memnun değilim hemen tırnak uçları gidiyor cilalamak şart :)

wtf? dedi ki...

yeni başlığını pek çok pekkk çok sevdim (^-^)

Moda Sihiri dedi ki...

Curcunam'a katiliyorum. Renk super ama sephora'nin ojelerinden bende hiç memnun kalmadim.:)

Prensesin Masalı dedi ki...

atladim geldim :) renk cok güzel cok sevdim :) bloguma geldigin icin cok sevindim :) sevgiler :)