1 Ekim 2012 Pazartesi

One Last Summer Move

Artık mevsimlerden Ekim oldu, havalar fırsat vermese de benim için koyu renklerin, derilerin, süetlerin, botların ve mantoların sezonu açılıyor.. Bu son 'fresh' kombin. Fotoğraflar okulumun yangın merdivenlerinden :) Dikkatli bakın ve tadını çıkarın, bu tonlarla birkaç mevsim görüşmeyeceğiz.
Now it's October from the seasons, I can't wait anymore for darker colours, leather & suede pieces, boots and jackets.. This is the last 'fresh' look of the year. Photos are taken in my school :) Look careful and enjoy the post, till I'll meet with this shades again.

Üstüm Bikbok, jeans de Gina Tricot etiketli ama ikisi de Beyoğlu İş Merkezi'nden. Çantam tesadüfen fazlasıyla uyumlu, şüphesiz Eastpak ;) Altta da neredeyse yıllar süren beyaz saat arayışımın sonunu getiren Topman saat, bir mevsim geçişi klasiği olarak Topshop oxfordlar ve tırnaklarımda Flormar 420 nolu oje var.
Sweater is from Bikbok, jeans are Gina Tricot. My backpack is Eastpak for sure ;) And below you see my current obsession Topman watch, a season-change classics Topshop oxfords and Flormar's neon yellow.

Kendi adıma çok güzel bir Eylül ayı geçirdim, daha da güzel bir Ekim'e hazırım ^^
All in all, it was a very nice September for me and I'm ready for a better October ^^

10 yorum:

Artemis-Tanrica dedi ki...

Bu ne güzellik maşallah .)

fashiononboard dedi ki...

renkler cok guzel ve gercekten yazin son demlerinde harika olmus :)

fashiononboard.net

Gizem dedi ki...

renkler muhteşem ayrıca saatine bayıldım !

Lotus Blossom Design dedi ki...

I hear ya, but it's so hard to let go of those bright colors. I think I'll still wear them-hahaha! The last few weeks we've been focusing on black on the blog so I'm slowly transitioning...

muucrafts dedi ki...

güzel kombin

Hamide... dedi ki...

göz kamaştırıyorsun canım benim... rengarenk, içısıtan...

chfashiontrend dedi ki...

renk tonları cok uyumlu..kazak şekli ve rengi herşeyini çok sevdim hatta :)
sevgiler

bu arada butiğim açıldı:)göz atmak isterseniz
http://chfashiontrendbutik.blogspot.com/

Nemo Latte dedi ki...

hii bayıldım bundaki renklere :)

magendiea dedi ki...

bu iki rengin birlikteliği çok hoş;) saat pek bi değişikmiş beğendim;)

hippilazman dedi ki...

Merhaba,

Mimlendin! ^^ Mim seviyorsan seni mim ile ilgili detaylar linkine alalım =) Buradan: http://hippilazman.blogspot.com/2012/10/mim-5-sey.html






Sevgiler
Yej