21 Ekim 2012 Pazar

Not Myself That Day

IFW'in sonuna geldik! Son gün çok farklı bir konseptte giyinmeyi tercih ettim. Her zaman söylüyorum: Kıyafetler sadece örtünmek için değil, giydiğiniz kıyafetlerle birlikte o günkü kimliğinizi belirlemek için varlar.. Ben de ilk defa gotik tarzda giyindim, hep nude tonlarla karıştırarak yumuşattığım rujumu sürmekten çekinmedim ve bir sürü farklı yorum aldım :) Sizin de olumlu / olumsuz her tür yorumunuza açığım.
Last day of IFW! (finally?) I decided to try out gothic style on the last day. As I always say: We don't dress up just to cover up ourselves, we dress up to identify ourselves lifelong or just for day - both goes.. I got many interesting comments and also waiting for your ones to :)

H&M elbise & çanta & kolyeler ve taşlı bileklik / dress & bag & necklaces and jeweled bracelet, Miss Selfridge taşlı kolye / statement necklace, Mango yüzük & bileklik / ring & braceletRimmel London & Kate Moss 04 ruj / lipstick.

Hafta boyunca çok ama en çok da son günde eğlendim. Tüm arkadaşlarıma teşekkürler ;)
I had fun all week long but much more on the last day. Thanks to all my dearest friends ;)

Fotoğraflar / Photos by Ümit Aktay (umitaktay.com).

19 yorum:

zeys dedi ki...

ben bu gotık tarzını sana cok yakıstırdım daha cok yapmalısın bence! ayrıca bencede en son gun supedı:)

blackberryfashion dedi ki...

You have amazing, long hair :) Beautiful dress :)

http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

darkolivee dedi ki...

bende çok şaşırmakla beraber çok beğendim
sık sık denemelisin

sevgiler

New York Lover D. dedi ki...

Uuu ben bu tarzı çok yakıştırdım sana, bence bu çizgide git derim :)

Adsız dedi ki...

çok çok yakışmış zevkli fare seni

want more fashion dedi ki...

benim cok hosuma gitti dogrusu !!
ben zaten biraz grunge kombinleri ve stilleri cok severim.. bu da onlardan birine benzemis..!!
kolyelerin harika

Mocha Daily dedi ki...

çok yakışmış canım sana bu tarz:))

SED dedi ki...

sana ne giysen yakışıyor bayılıyorum Gotik de çok yakışmış:)

Zeps World dedi ki...

Bu tarz sana super olmuş hele makyajın A plus olmuş

CosmoCheap dedi ki...

Bu kombine bayıldımmm bence arada bu stille de karşımıza çıkmalısın sana çok yakışmış :)
Ben de takibe bekliyorumm :)
http://cosmocheapp.blogspot.com/

Ceren dedi ki...

Ben gotik tarzı pek yakıştıramadım bence diğer tarzların çok daha güzel :)

emine dedi ki...

ben tarza bayıldım sana çok r :) Sadece bu gözlüğü sana yakıştırdığımı söyleyemem bunun dışında bu elbisenin göğüs kısmında sanki bi gariplik var biraz daha düşük göstermiş sanki tül olan yer biraz daha aşağıda olmalıymış gibi hissettim bilemiyorum. Geri kalan herşey oldukça iyi aksesuarlar elbise rengi deseni vs. Bu ruju sık sık kullanmalısın :)yakışmış özellikle rujun rengi süper

Yağmur Yücel dedi ki...

bu tarzı sana yakıştırdım, resmen farklı biri gibi olmuşsun, arada değişiklik yapıp insanları şaşırtmak iyidir;)


htpp://yagmuryucel.blogspot.com

beetlebum dedi ki...

gerek kolyelerle gerekse rujunla harika görünüyorsun, şimdiye kadar en çok beğendiğim kombinin bu oldu :)

Ayshe Rose dedi ki...

bence cok yakismis guzel olmussun ama gencecik kizlarimizin (babaanne:p) bu sekilde kararmasi cok hosuma gitmiyor. Bence bu koyu renk ruju beyaz giydiginde falan sursen cok daha ilgi cekici yani charming olursun :)

www.stylishtimes.net

rebeltakipte dedi ki...

gotik tarz sana yakışmış canım :)

wtf? dedi ki...

ben bu postu yeni görüyorum! sen ne yapmışsın hatun yaa! rujunun rengine bileklerine bittim!

Rainbow Gatherer dedi ki...

Edacım ben bu tarzı sana cok yakıstırdım, grunge yada gothic stili çok iyi taşıyorsun bence bu kış bu stile bürünmelisin. Koyu renk ruja katılıyorum, çok güzel+yakışmış sana.

Burcu dedi ki...

Wuuu Eda'cım çok iddialı...ama taşımışsın yani :)) Söylecek söz bulamadım!
Başarılı bir kombin:)

www.roomsgardens.blogspot.com