5 Ekim 2012 Cuma

DIY Spiked Collar

Uzun zamandır bir şeyleri çivilemek aklımdaydı, geçtiğimiz günlerde pek tarzım olmayan bu örgü yaka elime geçince ben de onu çiviledim. Yapımında çok bir şeye ihtiyacınız yok, yakayı kendiniz de örebilirsiniz; çivileri aldığım adres de burada. En çok ihtiyaç duyacağınız şey sabırmış! Örgü çivileme esnasında beni delik açmak gibi bir dertten kurtarsa da, ağırlaşınca formunu kaybettiği için çok uğraştırdı.. Ve sanırım bu yakayı ters çevirip kolye olarak kullanacağım :)
I was thinking about giving some spikes to a clothing but couldn't decide and when this knitted collar came to me, I knew the time has come. You don't need many materials, you can knit your own collar and learn the address where you can buy those spikes (if you're in Istanbul). Most important thing is patience! Dealing with knitwear is both easy and hard; easy because you don't need holes, hard because it loses its form as it becomes heavier.. And now I'm thinking about reversing this collar and using as a necklace :)

7 yorum:

elif yalçınkaya dedi ki...

bu aralar herkesin bir şeyleri zımbalayası var (: çok güzel bir yaka olmuş ben de 2 gecedir böyle bir şeylerle uğraşıyorum http://elifinmesajivar.blogspot.com/2012/10/diy-sensation-aksesuarlarm.html beklerim :)

kuyame dedi ki...

hemen geldim bloguna bende, cok guzel paylasimlar var ellerine saglik

Malin Aldhagen dedi ki...

Nice blog! Would you mind following each other via bloglovin? :)

/Malin @ http://fashionfied.tk

Tereza {Drastic Plastic} dedi ki...

This is a really chic DIY :).

nuts wardrobe fashion dedi ki...

güzel fikir;)

http://www.nutswardrobefashion.blogspot.com/

Beklerim..

Ceren Ustaoğlu dedi ki...

Süper !

moda evi dedi ki...

çok güzel olmuş, ellerine sağlık :)