2 Eylül 2012 Pazar

Funky & Punky

Eylül ayına hızlı bir giriş yapamadım ama uyumaktan bu girişi yapabildiğime sevinsem yeridir :D Bugünkü kombinin formülü: Çizgi roman ilhamlı erkek tişörtü, ciddi bir çanta, ciddiyetsiz çoraplar, bolca yüzük ve bir çift dost sneakers :) Bir de itiraf: Erkek tişörtü giymeyi özlemişim. 
I couldn't begin September fast but I'm glad that I could begin September, while I was enormously busy with sleeping :D The formula of today's outfit: Comic book inspired men shirt, a serious-looking bag, a pair of arrogant-looking socks, lots of rings and beaten up sneakers :) And a confession: I admit that I missed wearing men shirts.

Parmaklarımı yüzüklerle doldurma planımdan tam şurada bahsetmiştim, değil mi? 
I guess I told you about my plan (filling up my fingers with rings) right here, aren't I?
T-Shirt: T-Box
Yüzükler / Rings (sırayla / L to R): Bershka, Tresera, Topshop, H&M
Çanta / Bag: Oasap
Çorap / Socks: Topshop
Sneakers: Adidas Superstar

Bu kombine fonda Bangarang yakışırdı.. Bana Skrillex dinletmeye başlayan adsız kahramanlara ;)
Bangarang playing at the background fits well with today's look.. Thanks to anonymous heros who forced me to listen Skrillex ;)

11 yorum:

boyaynasiyansimacisi dedi ki...

Cantala coraplarina bayildim. Cok tatlisin!

boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

missipisi dedi ki...

harika bir kombin olmuş :)

CMOS dedi ki...

bayıldım bu rahat kombine. Yüzük partin ise muhteşem :)

Adsız dedi ki...

edacım tatlım erkek tişörtü olduğunu anlamamıştım valla kendi bedeninde değil de daha büyük beden alsan belki daha belli olur kombinin stili erkek tişörtü kullandığın falan. bunun dışında muhteşem. ps-sen kilo mu verdin?
buarada ben gibi minicik insanlar komik görünmeden asla (en minik bedende bile olsa) erkek tişörtü giyemiyor lütfen bizi düşünerek bir iki dakikalığına topluca üzülelim...

Tereza {Drastic Plastic} dedi ki...

I love that tee, such a cute look.

PrettyWeird dedi ki...

Çok tarz olmuş bu kombin bayıldım cnm!

oh oh my dear dedi ki...

Hey, thanks for visiting my Blog :) Hope to see you in Vienna, and have a lot of fun at Fashion Week :)

xx Klaudia
http://ohohmydear.blogspot.com/

Leonie Soyel dedi ki...

nice that u write me, but i´m living in berlin now :)

HauteMangoGirl dedi ki...

nice bag!

xx

SABINNA and DAVID dedi ki...

nice t-shirt! batman is the coolest! :)

xx, Sabinna and David
Broken Cookies

What's Next dedi ki...

@boyaynasiyansimacisi; hihih çok teşekkürler ^^

@missipisi; beğenmene sevindim :)

@CMOS; ikimizde kombinlerimize bir parça rahatlık katmayı seviyoruz, o yüzden sen halimden anlarsın ;)

@Adsız; sevgili adsız :) bir kadının erkek tişörtü giyip giymediğini (kendi bedenine dar değilse) tişörtün bel oyuntusu olup olmamasından anlayabilirsin. ben doğru dengelenirse erkek tişörtünün gayet stil sahibi bir biçimde giyilebileceğine inanıyorum.. üzülmeye gerek yok yani :)

@Tereza; thanks a bunch! ^^

@Pretty Weird; beğenmene sevindim :) farklı çoraplar ve tişörtlerle farklı versiyonlarını göstermem yakındır :D

@oh oh my dear; thanks a lot :) hope i see you there.. xx

@Leonie Soyel; then hope we can meet some time in upcoming season, maybe at berlin fw? :P

@HauteMangoGirl; thanks a lot ^.^ it's one of my outfit saver bags :)

@SABINNA and DAVID; thx.. totally agreed, batman is the coolest ;)