8 Eylül 2012 Cumartesi

City Girl vs. Country Girl

Olur ya, belki içinizde ukte kalmış bir "country girl" olma isteği vardır.. Eminim şehirde geçen bunca yıldan sonra bu hayatın hiç size göre olmadığını da anlamışsınızdır. Yine bir parçanız o hayalleri gerçekleştirmek isterse Isabel Marant size bir güzellik yapmış!
Is there any chance that you may be wanted to be a "country girl" long time ago? I'm pretty sure you understood that kind of a life ain't good for you. But still Isabel Marant made a favor to all cowgirl-wannabes this season!

Isabel Marant'ın wedge sneakers'larından hevesini almış olanlar için de yeni hedef budur: Taşlı, işlemeli, yüksek topuklu, kovboy stili stiletto ve botler. İçinde bir parçacık dahi "country / cowgirl" olmayan beni, olsa olsa bunlar baştan çıkarır :) Bu trendi uygulamak bir Zara uzağınızda ;)
Besides this is the new target if you had enough of Isabel Marant hi-top wedge sneakers: Studded, embellished, high-heeled, cowboy style stiletto and boots. They can even tempt me, me - the person who can't imagine a life at countryside :) And trying out this trend is just a Zara away from you ;)

3 yorum:

boyaynasiyansimacisi dedi ki...

Denisikmis... Bilemedim:s

boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

shoeshine* dedi ki...

İşte tam olarak ben! İçine cowgirl kaçmış insan benim! Şu işlemeli gömleklerin benzerlerinden bulduğum yerde üçer beşer alıcam:) Kovboy botu sevdam da vardı çok uzun zamandır ama Zara'dakiler beni kesmedi açıkçası...

BeTwin Us dedi ki...

Prada geçen sene cowgirl'e yaklaşmaya çalışan modeller yapmıştı ancak onlar texas tabiri ile pek hillu billy olmuştu :) Isabel Marant yine bir zerafet ve şıklık katmış bu trende, çok sevdim!