5 Eylül 2012 Çarşamba

Blogum Dergisi Eylül Sayısı

Eylül ayının sürprizlerinden biri de online olarak yayınlanan, içeriğini bloggerların hazırladığı Blogum Dergisi için hazırladığım yazıydı :) Tüm stil sahibi insanların gardrobunda en az bir tane bulunan, sonbahar sezonunun kurtarıcısı ve aslında çok köklü bir geçmişe sahip bir parçaya değinmek istedim: Trençkot. Daha havalar trençkot giyilecek kadar serinlememiş olabilir ama biliyorum ki o gün yakındır.. 
Here comes the another surprise of September! I wrote an article about best pal of stylish people, life-saver (I mean outfit-saver) of fall season trenchcoat which has a story to tell, beginnig from First World War times on an online-based magazine Blogum Dergisi. The weather may not be cool enough to let us wear our trenchcoats but that day will came soon..

Stil sahibi olmanın sadece iyi giyinmek & güzel birkaç parçayı kombinlemekten ibaret olmadığını; aynı zamanda bilinçli giyinmek, modayla ilgilendiğini söylerken moda kültürüne dair en azından temel bilgiye sahip olmak olduğunu inanan biri olarak benim de bir parça katkım olsun istedim ;)
As a person who believes that being stylish isn't just about wearing beautiful clothes and cool outfits but having at least basis knowledge about fashion culture, while telling people you're into fashion, I wanted have a tiny role on your fashion knowledge ;)

Diğer blogger arkadaşların da yazılarını okumak isterseniz tıklamanız gereken adres:
If you want to read other blogger friends articles, this is the address:
(Unfortunately all is in Turkish.)

4 yorum:

Serap Tan dedi ki...

Harika Canim emegine saglık ;) blogum dergisi harika bir dergi zaten Cook beğeniyorum ben de yazdım ve ara ara yazıyorum ☺

Alışveriş Manyağı dedi ki...

yazını ve fotoğrafını çok beğendim :) trençkota, botlara ve çantaya da dibim düşmedi desem yalan olur :D ben de blogum dergisine yazmayı düşünüyorum ancak ne hakkında yazcağıma karar vermediğim için daha başvurmadım.

ASLIHAN dedi ki...

tebrikler yazını çok beğendim.devamının gelmesi dileğiyle

Shopaholic dedi ki...

Huhuu!! Çekimlere ba-yıl-dım!!! ♥