11 Eylül 2012 Salı

Back in Vienna

Birkaç gündür sesimin çıkmadığını farketmişsiniz :) Hemen kendimi affettirici açıklamayı yapıyorum: Yeniden Viyana'dayım.. İlk görüşte hissetmiştim bu maceranın hemen bitmeyeceğini, sadece bu kadar çabuk dönebilmeme hala şaşkınım diyelim. Bu seyahatin çook da güzel bir amacı var: 12 - 16 Eylül arasında gerçekleşecek Viyana Moda Haftası'nı blogumdan canlı canlı takip edebileceksiniz!
I saw that you noticed it's quiet around here for a couple days :) But I have an excuse: I'm back in Vienna.. I knew that this adventure wouldn't end that week, but I wasn't expecting this is going to happen so soon. Besides this vacation has a great aim: You'll catch up all the news about Vienna Fashion Week, taking place at Museumsquartier between September 12th & 16th!

ps. Yeni görünümü sevdiniz mi? / Liked my new look?
ps.2. Viyana tavsiyeleri için Twitter adresim / My Twitter account for Vienna advices

Marks & Spencer kazak / sweater, Forever 21 etek / skirt
H&M çanta / bag, Binicilik botları / Riding boots

13 yorum:

New York Lover D. dedi ki...

en merak ettiğim şehirlerden biri olduğu için bekliyorum postlarınııı tabi moda haftasıyla da birleşince süper şeyler bizi bekliyor gibi bir hissiyat geldi :) bu arada twitterda görmüştüm gözlüklerini çok yakıştırdım ben sana :)

boyaynasiyansimacisi dedi ki...

Ne guzel:) buralarda olacagim:)

boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

zezee dedi ki...

cook sanslısın demekten başka bişi düşmüyo sanırım bize,bide senden ricam bol bol sokak modasını yansıt bize olur mu?

FashionOnBoard dedi ki...

yeni gorunumunu cok cok sevdik!

fashiononboard.net

Lynn dedi ki...

Bu gözlükle daha havalı olduğunu düşünüyorum. Üstelik zayıflamışsın! Süper.

Tereza {Drastic Plastic} dedi ki...

You look so cute, I love that blue skirt you have on.

Ciiden dedi ki...

Twitter'dan da dediğim gibi saclara da el attıgında new look will be fab diyorum :)

Güzel vakit gecirmeni diliyorum oralarda!

Cigdem

Vienna Wedekind dedi ki...

yeah maybe we’ll see each other at the Fashion Week!

Heartbeats from Vienna Wedekind

j.d. dedi ki...

Çok sevindim canım ^^ Merakla beklemedeyiz o zaman :)

Shopaholic dedi ki...

Yeni görünüme bayıldım! :)

Burcu dedi ki...

oooo...Eda harika:))
Çok şanslısın,ben de Temmuz ayında daha Viyana'ya veda etmeden özlemeye başlamıştım bu şehri..
Çünkü doyamadık,turla gittğimiz için,pek vaktimiz yoktu!

Tavsiye edebileceğim Rosenberger cafe zincirinde kahve ve meyveli tartlarını denemen..
Bir de "Forever 21"dan bol bol alışveriş yapmandır... :)))
Önerilerim bunlar!aklıma bişey gelirse yazarım canım:)))

güzel vakit geçirirsin inşallah:)
İyi yolculuklar şimdiden..

www.roomsgardens.blogspot.com

Grace Happy dedi ki...

keske gorusebılseydık...senın bu basarılarını gordukce cok mutlu oluyorum ve yakın takıpteyım

edazr dedi ki...

çok şeker olmuşsun gözlükde yakışmış :)