4 Eylül 2012 Salı

Are U Ready For Some Good News?

Bir süre önce Moda Evi kendimi üzgün hissettiğimde ne yaptığımı sormuştu. Hiç gerçekçi gelmese de artık sonunda ölüm olmayan hiçbir şey için üzülmemem gerektiğini biliyorum; çünkü kötü bir günün ardından yepyeni bir gün başlıyor, size tüm güzellikleri yaşatma potansiyeliyle :)
A while ago Moda Evi asked me what I do when I feel sad. Even you may think that's abnormal, I think nobody or nothing should ever make you sad, if death doesn't involved. Because you can make a fresh start with the upcoming day :)

Ben de bir günümü daha üzgün geçirmemeye karar verdim ve gerçekten uzun zamandır istediğim bir şeyi yaptım! Moda eğitimi hayallerimi biraz daha ertelemedim, LaSalle Academy'de 6 aylık Stilistlik Sertifika Programı'na kaydoldum.
I decided not to feel sad anymore and finally did the thing that wanted so long! I stop delaying my fashion education dream and enrolled to LaSalle Academy's 6-months-long Certification Program to become a stylist & improve my drawing skills.

Ekim ayından itibaren siz de benim moda maceramı blogtan takip edebileceksiniz ;) Bu kareler LaSalle'in atölyesinden, şimdiden nasıl bir öğrenci olacağımı merak ediyorum.. Sevdiğim alanla uğraşırken çok çalışkan hallerimi görmeniz mümkün olabilir ama :D
Beginning from October, you'll be able to follow my fashion adventure via my posts ;) These few shots are from LaSalle's atelier, I'm already curious what kind of a student I'll be.. You may see me very hard-working, while I'm busy with a subject that I really love :D

Son olarak üzülmek konusunda ısrarcıysanız canlı renklerden bir parça yardım alabilirsiniz belki?
Last of all if you're still persistent about feeling sad, what about giving a chance to bright colours?

Bluz / Blouse: Topshop
Tayt / Tights: Dorothy Perkins
Kolye / Necklace: H&M
Bileklik / Bracelet: Mango
Çanta / Bag: Oasap
Babet / Ballerinas: Mango
Oje / Nail Polish: Rimmel London Sun Downer
Ruj / Lipstick: MAC Toxic Tale

24 yorum:

irem dedi ki...

canım çok sevindim senin adına =) çok güzel bir adım atmışsın, çok mutlu ve başarılı olacağına eminim =) her anının tadını çıkar, sabırsızlıkla bekliyor olacağım paylaşımlarını ;)

TUGBA ATES dedi ki...

Tebrik ederim. Başarılı olacağına eminim.

Ayshe Rose dedi ki...

Hayirli olsun :)

www.stylishtimes.net

Irmak dedi ki...

Üzüntünü yok etmek için ne güzel bir yöntem bulmuşsun :)
Tebrik eder, bol ilhamlı günler dilerim :)

PINKY FASHION dedi ki...

Eda'cım hayırlı olsun, çok sevindim. Maceralarını buradan takip etmeye devam edeceğim;))

Seher Taşçı dedi ki...

Nasıl sevindim anlatamam:) Çok istemiştim ben de LaSalle'e gitmeyi. Ama gittim mühendis oldum:) Herşeyi anlatmalısın, takipteyim:)

Aysenur Çiçek dedi ki...

Hayırlı olsuun.Ay çok istiyorum bende orayı =(( bekliyoruz seninde okulla ilgili paylaşımlarını :D

Hamide... dedi ki...

tebrik ederim canım çok iyi yapmışsın...

Gizem dedi ki...

bol şans ve şimdiden iyi dersler ! :)

SED dedi ki...

YESSSS! ;)

modewurst dedi ki...

Hey! You're going to travel to Vienna for "Fashion Week"? Very cool.
I'm surprised that you can read my Blog. German writing - so it's not international ;)

The blogging boys and girls are there most of the time, so it's hard to miss us!
See you then :)

Rainbow Gatherer dedi ki...

Edacım hayırlı olsun, neden üzgünsün üzülme ya. Daha yaşın çok genç, neler göreceksin ne sorumluluklar ne zorluklar çıkacak önüne, özellikle iş hayatında. Bence tadını çıkar bu günlerinin.

Shopaholic dedi ki...

Süper süper!! LaSalle en iyi tercih! Harika bir öğrenci olup harika işler çıkaracaksın kuzumm! Hayırlı uğurlu olsuunn:)

Tereza {Drastic Plastic} dedi ki...

Wow! This is amazing, good luck with it!

Curcunam dedi ki...

Burada yol almaya başladığından beri takipteyim o yüzden Edacımmm sen benim hiç olmayan kız kardeşim gibisin gözümde :) senin adına çok ama çok sevindimm!! Çok genç yaştasın ve yaşıtlarının çoğunun aksine bir şeyler üretme çabasında olmana bayılıyorummm ! İlk başta giydiklerin ile şu son zamanlarda giydiklerin arasında bile çok fark var. Burada kendini bulduğunu ve tercihlerin ile yine bir çok kişinin aksine stilini oturttuğunu düşünüyorum. Sana kocamaan bol şanslar ve güzellikler dilerimmm :)

What's Next dedi ki...

@irem; çok teşekkür ederim! tabi ki her daim paylaşacağım, sizin desteklerinizin de başarılı adımlar atmam için çok güzel bir motivasyon olacağına inanıyorum :)

@TUGBA ATES; teşekkür ederim, diliyorum öyle olur :)

@Ayshe Rose; teşekkürlerr ;)

@Irmak; bu durumda üzüntüm son adımı atmam için gerekli olan motivasyon oldu, iyi mi oldu? kesinlikle :) çok teşekkür ederim!

@PINKY FASHION; teşekkürler :) her daim paylaşacağım, yorumlarınızı da beklerim ;)

@Seher Taşçı; aslında hiçbir şey için geç değil! hem sen kendini el becerileri konusunda çok geliştirmişsin, bence iki senelik bir diploma programıyla hayallerinin mesleğine geçiş yapabilirsin ;)

@Aysenur Çiçek; biliyorum senin de moda eğitimi almak istediğini, dilerim senin de hayallerin gerçek olur.. her daim paylaşacağım ;)

@Hamide; teşekkürler canımcım :)

@Gizem; derslerin başlamasına biraz daha var ama çok teşekkürler ;)

@SED; hahahah işte benim kayıtlar da tamamlandıktan sonraki tepkim :D

@modewurst; Yes, I actually go to a German school, so not a big deal :) Just I'm not that into writing in German :D It's great then, meet you guys there! ;)

@Rainbow Gatherer; kişisel bir sebep diyelim, zaten ertesi gün kendimi daha fazla üzmemem gerektiğine karar verdim ve yepyeni bir adım attım :) Tavsiyene uyacağım, çok teşekkür ederim ;)

@Shopaholic; ben de araştırıp bu sonuca vardım! dilerim dilerim öyle olur :) hihih teşekkürlerr ^^

@Tereza; thank you so much! i guess i'll need a bit of luck ;)

@Curcunam; bu yorumun beni nasıl mutlu etti anlatamam <3 ben de şimdiden hayatıma & kendi stilime dair bazı şeyleri oturttuğum için çok çok şanslı hissediyorum kendimi! tüüm maceram boyunca yanımda olmanız ne kadar büyük bir payı olduğunu bilmem söylememe gerek var mı? çok çok teşekkür ederim tüm güzel dileklerin için :)

Alice dedi ki...

OMG i love this! So classy and fabulous. This blog is inspiring!

- Alice


http://stylist-diaries.blogspot.fi/

zeys dedi ki...

Super haber canım. Cok sevındım cok ıyı bır karar vermıssın:) Gelısmelerı hepberaber gorelımm:)

Alışveriş Manyağı dedi ki...

hayırlı olsuun senin adına sevindim :) biz de artık buradan takip ederiz :D

ASLIHAN dedi ki...

adına çok sevindim.beni de heveslendirdin kendi başlangıcım için.tebrikler ve başarılar :)
sevgiler

renkler-in-icinde.blogspot.com

What's Next dedi ki...

@Alice; thanks a lot for your kind words! :)

@zeys; üniversite olayına kadar sevdiğim konuya yoğunlaşmak için böyle bir çözüm buldum, tabi ki hep beraber görücez sonuçları ;)

@Alışveriş Manyağı; teşekkür ederiim :) anca burdan takip ederiz deme ama, hayatta insanın karşına nasıl fırsatlar çıkacağı hiiç belli olmuyor ;)

@ASLIHAN; bunu duyduğuma çok sevindim! motive olmanda mini minnacık bi payım varsa bile ne mutlu bana :) ikimize de bol şans o zaman ;)

FashionOnBoard dedi ki...

canim cok cok hayirli olsun :)

fashiononboard.net

New York Lover D. dedi ki...

harika bir habeeer :)

Hypernormal by Banu dedi ki...

Çok çok sevindim LaSalle Academy çok iyi bir yer gerçekten aldığım duyumlara göre. bu ayki Vogue'daki bir röportajı okuyordum;n Mavi Jeans Kadın Denim Tasarım Müdürü olan Ebru Tuğalan da LaSalle Academy'den mezun olmuş.
Ben de başlamayı düşünüyorum bu ara kesin kaydım için oocak ayını bekliyorum galiba :)
Tekrar tebrik ediyorum çok.

Bu arada benim bloguma da beklerim herkesi :)

www.hypernormalbybanu.blogspot.com