16 Ağustos 2012 Perşembe

Work Hard, Play Hard

Bu eteği gördüğüm andan beri bana verdiği tek bir mesaj var: "Hadi gel, eğlenelim!". Ama pilili etek giymek zor iştir; birincisi insanı olduğundan kilolu gösterir, ikincisi biraz rüzgar biraz da dikkatsizlikle Marilyn Monroe olunabilir :P 2 aydır sporsal aktivitelerden elini ayağını çekmiş ben, pilili etek giyme heyecanıyla son gece de olsa sporumu yaptım. Bu başlığın hikayesi :)
Since the first day I got this skirt, she tells me to have fun. But wearing pleated skirt requires more; first of all you may look wider in it, second of all with a bit of wind and inattention you'll become a Marilyn Monroe-alike :P After 2 months without any work-out, I got excited about wearing this skirt and exercised. This is the story of the title :)

IMG_4004c
Fotoğrafın hikayesi de Laci'yle buluşmamız. Biraz gezme, biraz sohbet ^^ 
And the story of the photo is the day I spent together with Laci. A bit of walk 'n talk ^^

Bluz / Blouse: H&M
Etek / Skirt: T-Box (new)
Sandaletler / Sandals: Asos (new)
Çanta / Bag: New Look
Yüzükler / Rings: Topshop & H&M

16 yorum:

XAVER dedi ki...

Etegine bayildimmmmmmm))))))

zezee dedi ki...

hakikaten cesaret isteyen etektir pili....ama cok begendim bence olmus seker ozellikle sandaletler favorim oldu.

madammoda dedi ki...

T-box'tan böyle tatlı, böyle güzel bi etek çıkacağını hayal bile edemezdim. Çok yakışmış güle gül giy :)

Hamide... dedi ki...

etek de sen de yıkılıyosun beybi :))

Kuğuçe dedi ki...

Etek harikaa.

lacivertojelikız. dedi ki...

yeayyy kesinlikle yakışmıştı :) en kısa zamanda tekrarlamak üzere diyorum ^^

CMOS dedi ki...

etek çok cici ayrıca bence zayıflıyorsun:) çok yakışmış sana:) desenini yerim çok şeker:) birde saçların gözümden kaçmadı! güneşte daha bir farklı duruyordur:)bir tutam marjinallik her zaman iyidir:)

cinnamum dedi ki...

T-Box ta ne güzel seyler var gerçekten. Bu etek süper tatlım. Çok yakışmış sana da.

Sabrina T. dedi ki...

loove the pleated skirt:)

check out my
Patchwork à Porter

Küçük Şeyler dedi ki...

Harika gorunuyorsun, etek cok cok yakismiss... !

gulsinem dedi ki...

gerçekten zor pilili etek giymek ama sana cidden çok yakışmış :)ve blogunu çok beğendimm:)

buarada blogumda Forever New kolye çekilişim var katılırsam çok mutlu olurum sevgilerr :)

http://sinemspinkdiary.blogspot.com/2012/08/forever-new-kolye-cekilisi.html

A.O Bolat dedi ki...

Merhaba, etek güzel siz de onu güzel taşımışsınız :)

sequin dedi ki...

ETEĞİN DESENİ ÇOK GÜZEL , DURUŞUDA HARİKA AMA DEDİĞİN GİBİ ZOR İŞ BU ETEK :)))

BÜTÜ dedi ki...

çok güzel olmuşsun canm :) etek gerçekten çok güzelmiş :)

CACANITO© dedi ki...

Kombinin harika tam yazlik! renklerin uyumu süper ;)

What's Next dedi ki...

@XAVER; ben de ilk görüşte aşkla aldım onu <3

@zezee; ben de yeni cesaret ediyorum pilili eteğe :) sandaletler asos'tan hem uygun fiyatlı, hem süper rahat; öneririm ;)

@madammoda; ben de beklemezdim! bir tek mağazaya girdiğim için hiç pişman olmadığım söyleyebilirim.. teşekkürler :)

@Hamide; hihih tenkss >^.^<

@Kuğuçe; teşekkürler :)

@laci; hihi tenk yuu ^^ sen dünyayı turlamayı bitirdiğinde diyelim o zaman? :P

@CMOS; valla bişey yapmıyorum, sporu da bıraktım gibi ama mutlu oluyorum siz böyle diyince :) biraz daha açık, biraz daha belirgin aslında.. tabi ben bu yorumu yazarken saçlarımdan kayboldular bile ama olsun :D

@cinnamum; evet t-box kendini çok geliştirmiş! teşekkür ederim çok çok :)

@Sabrina T.; thanks a lot ;)

@Küçük Şeyler; teşekkür ederim, mutlu olduum ^^

@gulsinem; altından başarıyla kalkabildiysem bu zorlu görevin, ne mutlu bana!

@A.O Bolat; çok teşekkür ederim :)

@sequin; zor falan ama mission completed oldu, sevinçliyim :D

@BÜTÜ; teşekkür ederimm!

@CACANITO; yazın geri kalan son günleri verimli kullanmak istemiştim :)