7 Ağustos 2012 Salı

Stayin' Gold!

DSC07615a
 En sevdiğim şair Robert Frost, pek sevdiğim şiiri "Nothing Gold Can Stay"de der ki altın olandan hiçbir şey kalmaz geriye. Belki de bu yüzden altın rengiyle böyle aşk - nefret ilişkim var. Hele bu sezon o kadar çok gördüm ki, soğudum, altın aksesuarların yanına yaklaşamaz oldum. Ama bazen de bu ayakkabıda olduğu gibi, yenilgiyi kabullenip kasaya gitmekten de çekinmedim :) Bahanemiz altın kalmayı hep hatırlamak olsun ;)
My favourite poet Robert Frost says nothing gold can stay in one of his lovely poem "Nothing Gold Can Stay". Maybe because of this, I have a complicated relationship with gold. Especially this season I had enough of gold, it started to make me sick. But when the time comes, I accepted my defeat and moved to cash desk :D My excuse is always remembering to stay gold ;)
Ayakkabılar / Shoes: Miss Selfridge

12 yorum:

Rainbow Gatherer dedi ki...

sonunda bir blogger da gordum bu ayakkabıları ve cok sevindim :) ben cok seviyorum bu glitter modelleri ama ülkemizde pek sevilmedi bunla ilgili post yapmıstım.

Lotus Blossom Design dedi ki...

LOVE!!! xo

Lila Moonlight dedi ki...

Ben de glit severlerdenim, gecenlerde bir saydim da biraz utandim kendimden : ( Guzel gunlerde kullan hep, stay gold : )

moda evi dedi ki...

hey çok hoş.
:)

Tereza {Drastic Plastic} dedi ki...

These are really cool!

Ashley dedi ki...

Super cute shoes, love them!

Lovely blog too, I'm now following! (number 1000 actually! hehe) I hope you can visit my blog and follow back if you like it too <3

sartorialconnoisseur.blogspot.com

Lipsy dedi ki...

Following you..please follow back to keep in touch!

Very those Gold pumps!

Zeps World dedi ki...

Süpper ötesiiiii

girlshygirlguide dedi ki...

vaaaooovv çok güzel =)

Anmari ish dedi ki...

lovely pumps! i want them too!

rebeltakipte dedi ki...

bende hep almaya yeltenip son anda vazgeçiyorum, güle güle kullan çok güzel görünüyorlar :)

Ezgi Gülbağı dedi ki...

Ayakkabılara bayıldım! Çok iyiler :)