12 Ağustos 2012 Pazar

Rimmel London Tangy Tangerine

Artık sevdiğim, defalarca sürmekten mutlu olduğum renkleri edindikçe oje alışverişim fazlasıyla azaldı. Yine de size göstermeyi planladığım bir sürü oje var.. Bu ojeye de dün rastladım, belli ki yeni gelen bir renk. Kendime bu tonları çok yakıştırmasam da değişiklik olması için aldım :)
Since I got all the colours I love and want to see on my nails many times, I purchase less and less nail polishes. Still I have many to show! Yesterday I bumped into this cute colour & got it, even I know that these shades don't match my skin tone well :)

Adı Tangy Tangerine olduğu için bana Pantone'nin Tangerine Tango'sunu çağrıştırdı ama rengi o kadar canlı değil bu ojenin. Daha çok şeftali / kavuniçi tonlarında. Üç kat sürdüm.
Because it's name Tangy Tangerine, it reminded me Pantone's Tangerine Tango but this one is not so bright. It's more like peach / yellowish orange. Three coats on my nails.

10 yorum:

Lunapark Queen dedi ki...

Çok tatlıymış :) Ama keşke 2 katta verse bu rengi, 3 kat çok zahmetli oluyor :/

Süslü Püslü dedi ki...

bencede 3 kat çokmuş bekle bekle kurumaz tabi sonundaki güzellikte paha biçilmez :)

bende bloğuma beklerim beğenirseniz izleyicim olmanızıda isterim hoşçakalın:)
http://suslupuslublog.blogspot.com/

Rainbow Gatherer dedi ki...

bayıldım bu renge , bende alırım sanırsam. 3 kat cidden zahmetli ama belki 2 kat da guzel durabilir. saol cnm paylaşımın için bu guzel rengi ;=)

Confashion dedi ki...

The color is sooo mouthwatering! love it!

ninu dedi ki...

ıww ne tatli bir renk o öyle^^

ModaMotto dedi ki...

Benim de hiç alışkın olduğum tonlar değil açıkçası ama sende güzel durmuş Eda'cım, herhalde bu tarz turuncu ve tonlarının pigmentleri mi yetersiz kalıyor bilemem bende bir seftali var mesela 3 kat bile faydasız, bir de çabuk matlaşıyor:/

Arda dedi ki...

Supper Renk::) çok iyi babe:)

PINKY FASHION dedi ki...

Rimmel'in ojelerini gerçekten çok başarılı buluyorum. bu renkte çok şeker, tam yazlık;)

sequin dedi ki...

bende bir turuncu aldım , kısmet olmadı sürmek daha ama sendeki tonu şeker ötesi !!

★nasli_ dedi ki...

Renk çok güzel !! Lakin daha güzel görünmesi için tırnak diplerine biraz bakım yapman gerek şekercim :) Bunun için sana önerim eğer vaktin vrsa küçük bi far ya da kapatıcı fırça ile aseton yardımıyla tırnak diplerindeki ojelerini temizlemen daha bakımlı duracak..Eğer vaktin yoksa kendine bakım için ayırdığın her gün tırnaklarını da aksatma; varsa badem-susam-hint yağı vs tırnaklarına bir güzel masaj yap! Bunlar da yoksa en temizi birkaç damla limonla 1 kaşık balı tırnaklarına yedir ve dinlen..İnan sonuç daha güzel olacak balım öpüyorum seni çoook *.* :)))