27 Ağustos 2012 Pazartesi

Party All Night!

"Arm party" trendini her yerde görmek, duymak, okumaktan sıkılınca yüzüklerimi ortaya döktüm. Ben bundan sonra parmaklarımı doldurarak yola devam edeceğim :) Biraz değişiklik iyidir, değil mi? (Yüzüklerin çizim adamım için bir arm party olması ironik.)
I had enough of  hearing, trying and reading all about "arm party". I needed a change which made me think about my precious rings. I think from now on I'll fill my fingers instead of arms :) A bit of change can't be bad, can it? (Irony of my rings fill up drawing-man's arms.)

Tüm şiddetiyle yağan yağmur yüzünden bu geceki planlarınız iptal olduysa (bkz. ben), siz de kendi partinizi düzenleyin! Küçüklüğümden beri aksesuar alışverişi yaptığım için sonsuz sayıdaki yüzükten minik bir seçme ;) Merak edenler için çoğu Topshop ve Accessorize'dan, arada hatırlamadığım mağazalar ve sokaktan aldıklarım da var..
If there is a change of plans today (there was for me, because of the rain), do your own party! Here is a sneak peek of my rings, bought in last 10 years - since my childhood ;) I got most of them from Topshop and Accessorize but there is few which I got from streets or some stores that I can't remember..

9 yorum:

Moda Sihiri dedi ki...

Sana katiliyorum. Gercekten iyi fikir. Degisiklik herzaman iyidir ;)

Duygu Senyurek dedi ki...

lisede bana bArış mançonun kızı mısın derler di? o kadar çok takardım ki hıhı

iremik dedi ki...

Cizim adaminin danseden haline bayildimm, yuzuklerine de tabi :)

missipisi dedi ki...

yaratıcılığına hastayım :)

boyaynasiyansimacisi dedi ki...

Cok sevimli olmus ya:) 2. Fotografta kiritir gibi bir havasi var:) arm party konusunda katiliyorum. Cok guzeller ama bende sıkıldım artık

Boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

CMOS dedi ki...

bende yüzüklerle oluşturdugum partileri daha çok seviyorum. Çünkü her defasında hakikaten hangisini takmak yerine hangisini elesem ve takmasam savaşı veriyorum! En iyisi hepsini takıp çıkmak :))))

FashionOnBoard dedi ki...

valla iyi yapmissin hakikaten gina geldi, hele bir de firsattan istifade hicbir yaraticilik sergilemeden yapilan bileklikler 50+ liraya satilip kendi tatli su kurnazlarini dogurdugundan beri.. enough with it :)

fashiononboard.net

mühendiscilik dedi ki...

:)) çok süper fikirmiş çizim adamına yüzükler pek bir yakışmış :)

Burcu dedi ki...

Eda'cım bu da güzel olmuş valla :))
Merak edenler için,bu da başka bir kullanım şekli olabilir;(linke tıklayınız)

http://roomsgardens.blogspot.com/2012/08/to-make-things-useful.html

Buradan buyrun!!! :)
Sevgiler
Burcu