3 Ağustos 2012 Cuma

Modern Antoinette

Günler sonra tişört & şort ikilisi dışında görülmeye değer bir şeyler giydim ve minik bir yazı için birkaç fotoğraf çektim. Her zaman da dediğim gibi o gün ne giyeceğine karar vermek, bir kostüm balosu için kıyafet seçmekten farksız. Bugün modern bir saraylı olmaya karar verdim ;)
After many days, spent in a pair of shorts and a tee, finally I have some real outfit to show. As I always say picking what you are going to wear that day is same with picking out a costume for a costume ball. Today I was decided to be a modern Antoinette ;)

Miu Miu'nun cameoları sizin için ulaşılmazsa H&M versiyonlarına ne dersiniz?
Why don't you try H&M cameos, if you can afford Miu Miu ones?

Son olarak mini bir arm party.. Fonda yan dekolte, sırt & göğüs & bacak açmak eğer sizin için çok sıradansa artık bir düşünün derim :)
Last of all a mini arm party.. At the background a new & classier version of cleavage, if you had enough of back & breast & legs :)

Atlet / Top: H&M
Etek / Skirt: C&A
Babet & Çanta / Ballerinas & Bag: Mango
Bileklikler / Bracelets: Taksim, H&M
Küpe & Kemer / Earrings & Belt: H&M

11 yorum:

sequin dedi ki...

küpelere bittimmmmmmmmmm <333 harikalar

cinnamum dedi ki...

Ama o küpeler nasılda harikaa.

Elf in Alphabet dedi ki...

Küpeye bayıldım, ışıltına ışıltı katmış :)

Tuğçe Demirbağ dedi ki...

küpeler mükemmel çok da yakışmış:)

Tereza {Drastic Plastic} dedi ki...

Beautiful look, love the accessories.

BÜTÜ dedi ki...

aksesuarlarına bayıldım tatlım :)

CMOS dedi ki...

yan dekolte benmde favorim:)

Berrilla dedi ki...

H&M böyle küpe yapmazsa olmazdı zaten, beğendim :)

SvGLove dedi ki...

Bu minik dekolteyi ben de seviyorum. Sutyenle olmasa da, bantli olanlarini seviyorum;)
Grileri, siyahlari, pembe ve maviyle senlendirmis, pek guzel yapmissin Eda!;)

Lila Moonlight dedi ki...

Aaa cok guzel kupeler, arm party de, hemen H&M gitmek lazim : )

guzelliknehri dedi ki...

Ayakkabılarına ve eteğine bayıldım :) Güle güle kullan :)

Şu anda blogumuzda bir çekilişimiz var, katılmak istersen bekleriz :)

http://guzelliknehri.blogspot.com/2012/07/cekilisssss.html