15 Ağustos 2012 Çarşamba

Manic Panic Shocking Blue

Bilenler bilir, uzun süredir saçlarımın uçlarını mavi yapmak aklımdaydı. Geçici bir sprey denemiş ama pek sevmemiştim, sonunda yollarım Türkiye'ye yeni gelen Manic Panic'le kesişti. (Son zamanlarda çok tartışıldığı için söylüyorum, bu boyalar tamamen vegan ürünler yani hayvanlar üstünde kesinlik test yapılmamış.)
As my closest ones can know I was thinking about dip dye my hair. I tried a temporary spray which didn't satisfy me, finally I met Manic Panic. (For the ones whom may ask, these are vegan products and they aren't tested on animals.)

 
Ben aklımdaki mavi için Shocking Blue'yu seçtim. Uygulama yönergelerine göre dün saçımı yıkadım, kuruttum, uçlarını boyadım, 25 dakika beklettikten sonra soğuk suyla duruladım. 
I chose Shocking Blue for the colour I have in my mind. According to the instructions I shampooed my hair, dried it, dyed it and rinsed after waiting 25 minutes.

Saç rengimi öncesinde açmadığım için Shocking Blue küllü kumralın üstüne "teal" oldu. Durumdan hiç rahatsız değilim aslında ama gelecek boyamalarımda saçımın rengini öncesinde açmayı belki düşünebilirim. En yakın outfit postunda muhtemelen tam duruşunu göreceksiniz :)
Because I didn't bleach my hair first, they became teal. This means  "Light Ashy Brown + Shocking Blue -> TEAL". I may think about bleaching them first for the next time but you'll see more my hair on my upcoming outfit posts :)
-
Yabancı bloglarda görüp istediğiniz, aklınızda olan bir rengi edinmek istiyorsanız benle iletişime geçmeniz yeterli. Mail adresim: eda_nkb@hotmail.com

11 yorum:

CMOS dedi ki...

wow süper olmuşşş :)

Adsız dedi ki...

uuuuuu

meelviin* dedi ki...

Bekliyoruzz merakla ;))

mmelvvin.blogspot.com

irem dedi ki...

bir bütün görelim de daha iyi anlıcaz heralde rengi ;) bu boyaların methini çok duydum özellikle vegan olduklarını da öğrenmem iyi oldu deneyebilirim ;)

Adsız dedi ki...

Bunları hesionka satmıyormu?

What's Next dedi ki...

@CMOS; teşekkürlerr :)

@Adsız; sanıyorum bu "uuuu" güzel bir şey, teşekkürler o zaman..

@meelviin; tüm saçımı komple görünce normal rengiyle yeni uçlar arasındaki fark daha çok belli olur, o yüzden beklemede kalın evet ;)

@irem; bütününde daha çok belli.. amerika'da çok yaygın bir marka türkiye'ye yeni geldi sayılır. denemek istediğin bir renk olursa bana haber ver yeter! ;)

@Adsız; şu an araştırdım, evet hesionka'da satıyormuş ama ben ondan almadım, istediğin rengi benden de temin edebilirsin..

'ofelya dedi ki...

şu tam duruşu da gördükten sonra belki deneyebilirim.

sevgiler.

ZHD Blog dedi ki...

Bi an gidip bende mi kapsam bi boya dedim ama hemen vazgeçtim :D
Tam halini merak ediyorum :)
Açıcıyı bilmem ama bana sorarsan Hesionka'ya danışmak iyi olabilir bu konuda :)

Bir Kadın dedi ki...

Saçlarımda 2 aydır "after midnight blue" var. Ben uçlarını açtırıp da boyadığımdan masmavi geziyorum. Bitkisel bir şampuanla yıkadığım için de 2 haftaya kadar dayanıyor. Yastık kılıfları ve havluların mavi olmasını saymazsak gayet mutluyum. :) Tavsiye ederim boyaları.

Kypahta(AsyaOrhan) dedi ki...

Çok güzel olmuş :)

missipisi dedi ki...

ben de electric ametiste boyayacağım saçlarımı ekimde yıllık iznimde :)