5 Ağustos 2012 Pazar

HANGOVER

Hangover diyince yanlış anlaşılmasın, aslında bu aralar tatil sarhoşuyum. Özetle bu nedir diyenlere; sizin uyuduğunuz saatlerde ayakta oluyorum, sizin uyanık olduğunuz saatlerde de ben uyuyorum. Tişört en sevdiğim gruplardan Metronomy'nin, şort Mango, sırt çantası (trend olup salgın haline dönüşmeden tadını çıkartmak istedim) H&M, aslında kemer olan bileklik Topshop. Size iyi günler, bana iyi uykular -.-
Don't get it wrong, when I say hangover; I think I may be drunk of holiday time. In brief; I'm awake at the night time and I sleep at the day time. T-shirt is Metronomy's which is one of my favourite bands, shorts Mango, backpack (I wanted to enjoy it, before everybody else carries because it's the new trend) H&M and belt as bracelet Topshop. You have a nice day and I have a good sleep -.-

5 yorum:

Tereza {Drastic Plastic} dedi ki...

Next Sunday I will feel just like you are now, I can't wait!

Adsız dedi ki...

koyu renk ruj beyaz teninize çok yakışmakta-ama ben dumanlı gözlerin yerini bir kerelik de olsa şöyle açık sarı gibi değişik canlı ama çok da göz acıtmayan bir ton alsın istiyorum. niyeyse sıcak bir sarı tonunu yakıştırdım size, bekleriz...

Duygu Senyurek dedi ki...

Seni gibi tatil canavari senii:) ozledimmm..

Anmari ish dedi ki...

Hey girl!
thank you for dropping by my blog! now following you. hope you'll follow back :)
xo

http://anmari-ish.blogspot.com

Joanna dedi ki...

Hey, sweetie.
Thanks for visiting my blog, I am now following you. Follow back? <3
Btw, nice look. You look really comfy.

http://who-the-fuck-is-chanel.blogspot.com