9 Ağustos 2012 Perşembe

Girl on Duty

Başlığın ilhamı biraz son incelediğim editorial'dan, biraz da dün bu sıcakta bir çalışkanlık örneği göstererek yeniden başlayan etkinliklerden birine katılmamla açıklanabilir.. 
The inspiration of the title comes from the last editorial I checked out and my hard-working behaviour on last day by finally going to a fashion event,  in spite of this awful temperature..

Ama şöyle de bir gerçek var ki, ne zaman bu siyah topuklularımı giysem bana bir enerji geliyor! Belki de kalın topukların verdiği destekten, kendimi önemli bir işin peşinde koşturuyormuş gibi hissediyorum.
But I must admit that when I wear those heels, I feel much more powerful! Maybe with the support of those thick heels, I feel like I'm chasing after a very important job / project.

Bluz / Blouse: H&M
Şort / Shorts: Stradivarius
Ayakkabılar / Shoes: Melissa
Kolye / Necklace: Asos
Bileklikler / Bracelets: Begart, C&A
Çanta / Bag: Oasap

Yeni kamera kolyem nasıl da çalışkanım diye bağırıyor, değil mi? Blogger kimliğime çok uydu :) Begart bordo piton bilekliğimi de sonbaharın yıldızı yapmak istiyordum ama dayanamadım, ısınma turlarını attım ;)
And my camera necklace just says I'm hard-working, right? Definitely perfect for my blogger identity :) I was waiting till fall to show off my Begart bordeaux phyton bracelet but I couldn't resist more and brought it into my mess a.k.a. arm party ;)

13 yorum:

Ben de herkes gibiyim... dedi ki...

aksesuarların harika çok beğendim :)

www.bendeherkesgibiyim.blogspot.com

tansumut dedi ki...

Kolyen çok güzelmiş :)Evet kalın topuk sağlam basınca insan kendini güvende hissedip enerjikleşebiliyor eheh :)

Çisem Kırcı dedi ki...

kolyeye bayıldım :D

Lynn dedi ki...

İlk fotoğrafta o kadar havalı çıkmışsın ki sanki bir dergi için fotoğraf çekimi yapılıyor. Uuv çok güzel.

By Larissa dedi ki...

Very nice.
Check out this lovely giveaway on my blog!
xo.
http://fromhatstoheels.blogspot.nl/

zeys dedi ki...

ayakkabılar super! bı de o kolyeye bayıldımmmmmmmmmmmmm!

Serap Tan dedi ki...

ttalıss begart bilekliğin sonbahara da yaza da vursun hatta kışa da vursun damgasını:)

Ecem Akar dedi ki...

Ozellikle bilekliklere bayildim:)

Giveawayime beklerim!!: http://www.ecemakar.com/2012/08/giveaway-ask-ela.html

Duygu Senyurek dedi ki...

kolyene bitmiştim zaten starbucks da bile olay yarattı ben daha ne diyim=)

Cenk dedi ki...

Coook supper ayakkabi secimlerin tabiki ayaklarin cok guzelll ve cekiciiii

PINKY FASHION dedi ki...

kalın topukluları seviyorum, hem yüksek oluşuyla şık duruyor hem de rahat oluyorlar

What's Next dedi ki...

@Ben de herkes gibiyim; hepsi çocuğum gibi, beğenmene çok sevindim :)

@tansumut; büyük aşkla aldım <3 tek ben değilmişim demek böyle düşünen :)

@Çisem Kırcı; ilk görüşte aşkımın alışverişi :D

@Lynn; hahah inşallah o günleri de görürüm diyeyim :)

@By Larissa; thanks a lot!

@zeys; ve inanılmaz rahatlar.. melissa'nın eski koleksiyonundan ama bulduğun an kaçırma al ;) hihih tenk yu kuzum!

@Serap Tan; zaten dikkatleri hemen üstüne çekiyor, gelecek kardeşleriyle damgayı vursunlar diyorum :)

@Ecem Akar; teşekkürlerr ^^

@Duygu Senyurek; hahah unutmicam onu, çok komikti :D

@Cenk; teşekkür ederim :)

@PINKY FASHION; ben (güzel görünümlü) kalın topukların çizdiği imajı da seviyorum! rahatlığı cabası tabi ;)

melisa melis dedi ki...

resimleri daha büyük kocaman atalım lütfen yaa benim laptp küçük zaten tam belli olmuyor çok güzelsin ama ayakkabıları bide yakından çekelim içim eriyor sonra