22 Ağustos 2012 Çarşamba

Flormar Duo 2x Chrome - DC05

Evet, dayanamadım Flormar'ın yeni çıkardığı seriden edindiğim ilk ojeyi sürdüm: DC05. Beklediğimin aksine özel bir 3 boyutlu olma özelliği yok ama ışık altında maviye, yer yer de altın rengine dönebilen bir yeşil. Ojeyi sevdim ama beklediğimi bulamamak biraz hayal kırıklığı yarattı.
I couldn't wait more to try Flormar's new duo-chrome polish I recently got: DC05. A green which turns into shiny blue or gold unter the sun. Actually liked it but I heard that this nail polish going to have 3 dimensional look which disappointed me.

      
Post arası, Kırklareli'ndeki müzenin tabiat köşesinden birkaç kare. Ojenin tonları tam sonbaharlık olunca çok yakıştılar :)
Post break, few shots from the museum's nature part in Kırklareli. I think they fit well because this colour is just perfect for fall :)

Bu oje hakkında diğer sevmediğim detay, 3 kat sürmeme rağmen tırnağımda dalga dalga durması! Yine de sırf meraktan, aklımda kalan mavisini ve pembe ışıltılısını deneyebilirim.. Sevenler?
A thing that I didn't like is the wavy look on my nails after I applied 3 coats! But just because of my curiosity I may try the other ones, blue and pink shimmer.. People liked this one?

15 yorum:

★nasli_ dedi ki...

Bayıldım :// Buraya da gelse bi an önce !!!

www.naslii.com

mühendiscilik dedi ki...

ben rengini beğendim ama dediğin gibi 3 kat sürmene rağmen dalga dalga duruyorsa bir sorun vardır, ama yinede resimlerde tırnağında çok hoş gözüküyor :)

serinus dedi ki...

Ojeyi çok beğendim canım. Çok yakışmış sana da :) Bu yıl China Glaze ve Flormar ile birlikte bol bol duo chrome ojelere doyacağız sanırım. Dün flormar kioskuna uğramama rağmen bu ojeleri göremedim. Acaba nereden ve ne kadara aldığını da öğrenebilir miyim :)))

dnz dedi ki...

Ojenin rengine bayıldım ama sürünce dalga dalga olması endişelendirdi beni açıkçası.Normalde flormarın çoğu ojesinin sürümü çok iyidir. Bende en yakın zamanda alıp denemek istiyorum.Bu senenin trendi bu ojeler olacak belli ki :) diğer renklerini de senin blogunda görmeyi çok isterim :)

Junkhead dedi ki...

Renk bana göre baya kötü :D Moru ve mavisi daha iyidir diyip teselli olayım :)) Yav ben dün Flormar standına gittim burda bir Avmdeki ama daha gelmemişti bunlar :(((

PINKY FASHION dedi ki...

aslında altın ışıltıları güzel ama dalga dalga duran ojeye tahammül edemiyorum. paylaştığın için teşekkürler;)

Lila Moonlight dedi ki...

Ben begendim, chanel peridot a da benziyor biraz, ben de deniyim bu chrome renkleri gelince : )

MelonunOjeleri dedi ki...

Canım sen bu seriyi nerden kaça aldın :)

missipisi dedi ki...

ben sevdim. ancak 3 kat oje sürmek benim için 1 saat falan demek bu ölesiye solaklıkla :) o yüzden sanırım almam.

bu arada, hiç sevmem böle yorum bırakmayı, ancak blogumda ilgini çekebilecek bir çekilişim var. kimsecikler de katılmıyor :)) o yüzden katılırsan hem şansın yüksek olabilir hem de sevindirirsin beni :)

What's Next dedi ki...

@nasli; merak etme bence getirirler oraya da en kısa zamanda :)

@mühendiscilik; evet üç katı düzgünce sürdüm, belki de fırçasından öyle oldu diye düşünüyorum..

@serinus; teşekkürler :) evet china glaze'in çıkaracağı duo-chrome ojeleri de gördüm.. ben taksim'deki mağazasından 5 tl'ye aldım.

@dnz; belki fırçasından dolayı öyle olmuştur diye düşünüyorum? diğer renklerini de denersem bloga eklerim tabi ki ;)

@Junkhead; hahah ilk başta ben de bu ne ya dedim ama biraz sonra sevmeye başladım.. sen yine de maviden mordan şaşma :D ya ben flormar'ın mağazasından aldım, galiba kiosklara hala gelmemiş :(

@Pinky Fashion; evet dalga dalga duran ojeyi ben de hiç sevmem ama bir dördüncü kata dayanamadım artık :D

@Lila Moonlight; evet benziyor biraz, mor versiyonu da var, eminim ki seversin :)

@Melonun Ojeleri; taksimdeki flormar mağazasından 5 tl'ye aldım.

@missipisi; hahah benim bir saatimi almıyor ama yine de çok vakit alıyor, o yüzden ben de pek sevmiyorum :) bloguna da geliyorum öyleyse ;)

Adsız dedi ki...

cicim resim yap sen bunla doğum günü tebriği yaz ışıl ışıl anca orda hoş olur

7-24makyaj dedi ki...

yiaaa hayal kırıklığına uğramana üzüldüm tatlım ama yine de gelse de ben de alabilsem diyorum:(

buraya ne kadar geç geliyor anlatamam kendi sitesinde de satışa çıkmamış, olsun ama sen iyi günlerde kullan hep:)

http://7-24makyaj.blogspot.com/

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

dün Elle'de görmüştüm merak ettim, 3 boyut ne alaka ama güzelmiş rengi ;)

Fashionbank dedi ki...

merhaba,
blogunu çok beğendim,çok renkli:)

sevgiler

i-fashionbank.blogspot.com

Ayshenur dedi ki...

bnde standta gördüm rengini denedim ama 2kez bile sürmeden hevesim gecer die almadım hiç pişman değilim fiystı kdr edecek bi ürün dgldir demiştim dalga dlgada oluyomus iiki almamısım