15 Temmuz 2012 Pazar

The Perfect Shorts

Aradığım mükemmelikteki şortlar ben hiç karşılaşmayı beklemezken karşıma çıktılar! Tam istediğim gibi desenli & renkli, hem yüksek bel, hem de eskimiş havası var. Ben yeni şortuma bu kadar aşık olunca valizime konmaması kaçınılmaz oldu ;)
I found my dream shorts, when I wasn't waiting such a coincidence! They are patterned & colourful, high-waisted and look like ripped off, just I want. For sure they came to Bozcaada with me ;)

Tabi bu kadar renk bir aradayken kombinlemek çok zor değil.. İlk "deney"imi son zamanlarımın favorisi sarıyla yaptım! Ayrıca Desa'nın deri bilekliklerine bayıldım, bana günışığını hatırlattığı için ilk seçimim sarı oldu ama geçen gün görüp de yine bayıldığım çimen yeşili versiyonunun eksikliğini hissetmiyor değilim :)
It's not a piece which is hard to combine.. My first "experiment" was with my latest favourite colour yellow! Besides this Desa bracelet is also one of my latest obsessions.. I got first yellow one, because it reminded me sunshine and now I'm thinking about also getting light green one :)

Üst / Top: Mango
Şort / Shorts: Topshop Moto
Bileklikler / Bracelets: H&M, Desa
Clutch: H&M

11 yorum:

Tereza {Drastic Plastic} dedi ki...

I know what you mean when you are talking about the perfect shorts, it's so hard to find them.

Tuğçe Demirbağ dedi ki...

şortun çok güzel çok da yakışmış:)

ozlemce-lik dedi ki...

sort gercekten cok ciciymis :) acaip sevdim yeni mi aldin :)))

TUGBA ATES dedi ki...

Şortuna bayıldımm :)

guzelgul dedi ki...

güzelmis canim sortun

Mein Blog/Blogum

Hamide... dedi ki...

vuuuv şort harika be anam etnik stayla tam senlik kombine benden 10 puaaannn :D

New York Lover D. dedi ki...

Şort çok güzelmiş tabi kombin de :)

PINKY FASHION dedi ki...

etnik desenli şortunun hem modeli hemde renkleri çok güzel, sarı ile kombinlemen ise çok hoşuma gitti;)

KERRIN dedi ki...

Thanks for the comment pretty girl, I'd love to follow each other! Xx

sequin dedi ki...

Etnik desenleri cok seviyorum sortunda harika yakismis bayildim :-)

What's Next dedi ki...

@Tereza; absolutely! i was just lucky ;)

@Tuğçe Demirbağ; teşekkürlerr :)

@ozlemce-lik; haziran sonunda aldım ama hala bulabilirsin diye tahmin ediyorum..

@TUGBA ATES; hihi teşekkürler :)

@guzelgul; sağol canım :)

@Hamide; hahah teşekkürler kuzum, evet ben tuttum bu etnik staylayı :D

@New York Lover D.; çok teşekkürlerr :)

@PINKY FASHION; o canlı renklerden hangi biriyle kombinleyeceğime karar veremedim ilk ama günün şanslısı sarı oldu ;)

@sequin; ben de kesinlikle bayılıyorum etnik desenlere! teşekkür ederim :)