29 Temmuz 2012 Pazar

Carrie Overdose.

Önce kitap, sonra filmler, sonra yeniden kitaplarla Carrie'nin gençliği derken sıra diziye geldi. İzlemeye başladığım günden beri de kendimi durduramıyorum. Günde en az bir doz Carrie'yle hayat güzel :) Son durumu bildirmeye geldim, ben de artık sizden biri -büyük bir SATC & Carrie hayranı- yim. Hoşbulduk! ;)
First I "got carried away" by the book, then films, back again young Carrie with the books and now I "carrie on" with the iconic TV-series of it. Since the day I started watching them I can't stop myself. Every day with at least one dose of Carrie is much more better :) I came here to report the situation, from now on I became just like you -a huge fan of SATC & Carrie -. Welcome home! ;)

9 yorum:

Güngör dedi ki...

Hoşgeldin=))

Carrie ve dünyası muhteşem, ben de izlemeye başladım mı kendimi durduramıyorum o kadar keyifli ki=)) Carrie Diaries'in de 3. kitabı çıksın istiyorum bir an önce!=D

MadamB Fashion dedi ki...

Carrie'nin yeni bölümleri olsa gerçekten çok güzel olmaz mıydı :)

CMOS dedi ki...

hoşgeldiiiin=) bede kitaplarına sardım film izlemeyi daha çok seven biri olarak bu özelliğimi aştım=)))

Tuğçe Demirbağ dedi ki...

çok sevindim welcome to the club!
Bi yerden sonra her yaşadığını satc den örneklerle açıklamaya başlıcaksın:)

Marina dedi ki...

I overdosed today with SATC on Fox Life :D

New York Lover D. dedi ki...

Oleeeey hoşgeldin canım kulübe :) Diziyi seri olarak en az 4 kere izledim ve 5.ye başlamak üzereyim sanırım tekrar tekrar izlemek bile yetmiyor :) kitabını daha 2 gün önce sipariş verdim gelsin diye bekliyorum :) Öte bi'şey bu ya bağımlılıktan öte :)

Hamide... dedi ki...

ben bir bölüm bile izlemedim :\

Lila Moonlight dedi ki...

SATC klubune hosgeldin, tekrar tekrar izlemek isteyeceksin : )

Grace Happy dedi ki...

twitterdan an be an takıp edıyorum sneı ne akdar uzuldugunu ayrılıklarına falan :)