19 Haziran 2012 Salı

H&M Blue My Mind

H&M Türkiye'ye inatla kozmetik ürünlerini getirmiyor, ben de inatla her yurtdışına çıkışımda toplayıp getiriyorum. Özellikle ojelerinin hastasıyım :)
H&M doesn't bring it's cosmetic products to Turkey but I didn't give up to buy them, when I travel abroad. Especially I love H&M nail polishes :)

Ben de olmayan bir mavi tonu buldum! Kremsi bir yapısı var, sürümü çok rahat ve rengine aşık oldum. Fiyatları 4 Euro civarında, biraz fazla gelebilir ama ben kalitelerinden memnun olduğum için değişik renklerini alıyorum daima. Yurtdışı seyahatlerinizde aklınızda olsun ;)
I found a blue shade which I didn't have until now! It has a creme finish, its applications is easy and I really fell in love with this shade. Their prices are about 4 Euros, it may sound a bit a lot but it totally worths it. Note down this for your upcoming journeys ;)

13 yorum:

Junkhead dedi ki...

Süper bir mavi tonuymuş bu Edacım, çok yakışmış ;)

TUGBA ATES dedi ki...

H&M'in ojelerini çok beğeniyorum. Senin tercih ettiğin renk de harika. Çok yakışmış!

My Scrambled Style dedi ki...

Wow, love this color!

melike dedi ki...

ne kadar hoş bir mavi tonu

Lotus Blossom Design dedi ki...

what a pretty blue! xo

XAVER dedi ki...

Bende de aynisindan var,,,cok guzel kalitesi var..hatta chanelin bazi tonlarindan da daha iyi duruyor tirnakta


http://fashionworldxavi.blogspot.com/

Ayben dedi ki...

Harika bir renkmiş (: Tırnakta garip durmayan bir mavi (:

fashiONözge dedi ki...

waooww süper canım ya buu:)

yasmincc dedi ki...

çok tatlıymııışşş rengii :))

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

vayy bu ton harıkaymıs seker

irem dedi ki...

her yurtdışı seyahatinde mutlaka bize de alıyoruz h&m ojelerden, ben dokusunu ve renklerini her daim çok beğeniyorum, bu mavi de gerçekten nefismiş =)

SvGLove dedi ki...

H&M'nin ojelerinden en cok sevdigim seri bu yayvan kapli olanlar;) Ne guzel durmus, ne guzel surmussun Eda'cim! Aldi goturdu aklimi gercekten;)

Ciiden dedi ki...

Oww cok hoş renk!