2 Haziran 2012 Cumartesi

Gözlükleri Çıkarın! / Take Your Sunnies Out!

Haziran ayına girdik, hala daha tam yaz gelmedi ama güneş kendini çokça göstermeye başladım bile! Bu durumda yapılacak tek şey gözlüklerinizi geçen yaz sonunda kaldırdığınız yerden çıkartmak ;)
Finally it's June, I can say that summer also arrived but still we can get effected by UV lights! Then you need to take out your sunglasses out of the place where you stashed them at the end of last summer ;)

Bugüne kadar benim tüm gözlüklerim siyah olmuştur, dün minik bir alışveriş yaptım ve yeni renk & modellerde gözlükler edindim bu yaz için..
Until yesterday all of my sunnies were black, I made a mini haul and got back with sunnies in different colours & shapes for this summer..

En en en favorim ;) Keskin sınırları olan parçalara zaafım var!
My very very fav one ;) I have a weakness for structured / sharp - lined pieces!

Siyah & simli gözlük - Beyaz & bordo gözlük - Altın zımbalı kemik gözlük - Lacivert & siyah leopar desenli gözlük / Black & glitter sunnies - Bordeaux & white sunnies - Gold studded horn rimmed sunnies - Navy & black leopard printed sunnies: 
H&M

9 yorum:

shoeshine* dedi ki...

Benim gözlük alma çılgınlığım zıvanadan çıkmış durumda. Ama ne yazık ki evden çıkarken elim hep aynı gözlüğe gidiyor:D

Venüsün Dünyası dedi ki...

Vakti geldi güneş gözlüklerinin bende gecen yaz hep renkli kullananlardan oldum bu yaz bakalım :)

http://amareteipsum.blogspot.com/

Ria :) dedi ki...

i love the sun glasses, your blog is just lovely by the ways, keep up the good work, ill be visiting again very soon hehe :)

LAST DAY TO ENTER MY DIAMOND PETAL JEWERLY GIVEAWAY!
(open to all)
http://haveapeekinsidemywardrobe.blogspot.co.uk/
xxx

Hamide... dedi ki...

en favorin benim de favorim oldu canım :)

Yeliz Selvi dedi ki...

ooohhh the top ones are stunning!
love x

Lila Moonlight dedi ki...

Cidden keskin hatlara gitmis elin hep, gule gule kullan, o zimbali olani cok severek aldim ben de. Ya sorma Blanco burada da yok, Uterque mesela Istanbulda var ama burada yok. Bimba y Lola da yok burada da orada da : (

Rainbow Gatherer dedi ki...

çok guzeller cnm, gule gule kullan :)

mervoli dedi ki...

gözüklere bayıldımmmm, H&Mi görmedim, fakat vintage sanmıştımm, bayıldımmmm, güle güle kullann, iyi pazarlarrr :))

iremik dedi ki...

h&mde bakıp beğendiklerimin hepsini almışsın :) süperler :))