21 Haziran 2012 Perşembe

En Uzun Gün / The Longest Day

Yılın en uzun günü gerçekten bitmedi :) Bugün koca okul yılı boyunca iple çektiğim günlerden biri "Schulfest" günü.. Tarabya'daki Yazlık Alman Konsolosluğu'na gitmek fazlasıyla güzel manzarası ve korusu sayesinde daima bir zevk!
The longest day of the year was really long, it isn't over yet :) Today we were at German Summer Consulate at Tarabya for my one of the favourite events "Schulfest".. It's always a pleasure to spend time there because its view and small wood is really nice!


T-Shirt: Topshop
Şort / Shorts: Warehouse
Bileklikler / Bracelets: Love Without Cause, Forever New
Kolye / Necklace: H&M
Sandalet / Sandals: Asos

Ve bir parça da manzara.. Beğenmemek mümkün mü?
And a bit of view.. Is it possible not to like this?

11 yorum:

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

ohhhhhhh sefan olsunnn :)))) bıleklıklerın ne kadar seker bayılmalık

Hamide... dedi ki...

çok huzurlu bir yere benziyor gerçekten canım :)

Nerwen dedi ki...

Mümkün değil gerçekten :)

zeys dedi ki...

kuzum pek zayıfladın pek hos oldun bılıorsun degıl mı? bu arada o bahceye bayıldım gercekten cok serın ve huzurlu bı yere benzıo

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

İstanbul'un saklı kalmış güzelliklerine bayılıyorum.

Un peu de tenue ! dedi ki...

Bilekliklerin çooook ho$ !

Adsız dedi ki...

En uzun gün 20 Haziran'dı. Biraz geç kalmış bir yazı olmuş. :-)

What's Next dedi ki...

@Kokoş Kelebek; hihih dimi ama kırk yılın başındaa :) teşekkürlerr :D

@Hamide; ah gelsen görsen yemyeşil, çok güzel..

@Nerwen; demiştim :)

@zeys; kuzu hemen hemen gözüktüğüm her yazıda zayıfladığımı belirtiyosun ve çok seviniyorum, biliyorsun dimi? :D

@YAVRUTO; öyle bir saklamışlar ki hem de aslında sadece Alman Konsolosluğu'nda çalışanlar ve senede bir daha Alman Lisesi'yle bağlantılı kişiler bu şerefe erişiyor :D

@Un peu de tenue; çok teşekkürler!

@Adsız; 21 Haziran, ekinoks yani en uzun gündüz&en kısa gece. tam doğru tarihte yayınladım yani :)

Lulu Frances dedi ki...

aww thanks for that lovely comment :) and I love the colours here and the bracelets are amazing!!

Tatlı Kiraz dedi ki...

bileklikler harika, siz ve blogunuzda oyle. iadeyi ziyarete geldim. sevgiler

...KGgirl... dedi ki...

selam
bilekliklerine bayıldım rengi ve tarzı çok hoş bloğunuzda aynı şekilde çok hoş ve eğlenceli