16 Haziran 2012 Cumartesi

COUCH Magazine

Seyahate çıkmayı yeni yerleri keşfetmek kadar, yeni şeyler de keşfedebildiğim için seviyorum.. Yurtdışına çıktığımda sevdiğim yabancı dergileri almadan dönmem, bu defa sevdiğim dergilerin yanı sıra gözüme çarpan Couch - Mag'i biraz fazla sevdim :) 
I love travelling not just beacuse of being able to see new places, also discovering new things.. When I travel abroad, I get my favourite foreign magazines but this time I also discovered a new one: Couch - Mag :)

Dekorasyon & Moda dergisi. Rengarenk içeriği, eğlenceli dilini sevdim. İçeriği farklı tasarımlar, güzel DIY fikirleri ve moda önerileriyle dolu :) Dili Almanca olsa da ben okurum, olmadı resimlerine bakarım diyenler Almanya, Avusturya, İsviçre, Fransa, İtalya, İspanya ve Lüksemburg'da bulabilir. Ben de İstanbul'da Alman Kitabevi'nde bulabilmeyi umuyorum!
It's a decoration & fashion magazine. I loved its colourful content and chatty language. It's full of creative designs, nice DIY ideas and fashion tips :) If you say I can give it a try even it's German or at least just look at the photos, you can find Couch in Germany, Austria, Switzerland, France, Italy, Spain or Luxemburg. And I hope to find it at German Bookstore in Istanbul!

2 yorum:

Bouquet de Fleurs dedi ki...

Bende gecen gün aldim bu dergiyi, cok begendim :)

Mocha Daily dedi ki...

nööööö almanca mı?:)

şaka bi yana tavsiyene güveniyorum şimdilik internet sitesini inceleyebiliriz demi:)