27 Mayıs 2012 Pazar

Vakko Dünyası / World of Vakko

Istancool etkinliği için gittiğim Vakko'nun Genel Merkezi'nden aslında hiç ayrılmak istemedim :) Şen Şapka'nın eski reklamlarından tutun da Vakko'nun özel koleksiyon eşarplarına, önemli sanatçıların bazı eserlerine kadar tasarım dolu bir mimari harika olan bina! Yaklaşık 1 sene kadar önce Stephen Jones sergisi için gitmiştim, tekrar görebilmek güzel oldu :) 
I didn't want to leave the main center of Vakko which I visited for Istancool event :) So many designs/inspirational details in such a beautiful building! I was been there for Stephen Jones exhibition 1 year ago but it was to nice be there again :)

Bu arada Kreatif Endüstriler Kütüphane'sini şiddetle öneriyorum, kendimi kaybetmek istediğim türden bir yer! Sadece gitmeden önce randevunuzu almayı unutmayın ;)
By the way I highly recommend the Library of Creative Industries, kind of a place that I want to lose myself! Just don't forget to make an appointment before you go :)

5 yorum:

want more fashion dedi ki...

cok enteresan bir yere benziyo gercekten!!
merak ettim simdi..

Maddie dedi ki...

Great inspiring pictures!!

callmemaddie.blogspot.com

Hamide... dedi ki...

zaman tüneli gibi çok güzel gerçekten...

fashion meets art dedi ki...

oh i like this post. it's real artwork for me.
kisses
maren anita

FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

irem dedi ki...

ben vakko binasının en çok ışıklı merdivenlerini seviyorum =)