25 Mayıs 2012 Cuma

Stuck in the Middle

Bu aralar havalar da, ben de pek bir arada kaldım. Sabah yazı yaşıyoruz, akşam sonbahar geliyor. E ben de ne giyiceğimi şaşırıyorum haliyle.
Nowadays the weather and I seem pretty stuck in the middle. In the mornings it's like summer, in the evenings it's autumn once again. So I also can't decide what to wear.

Mesela üstüme bu kadar vahşi görünümlü bir üst giyip altına çocuksu, "girlish" slipperlar seçiyorum :)
For instance I match a wild top with polka - dotted girlish slippers :)

Demem o ki; yaz gelsin, çünkü güneşli havada çekilen fotoğrafları hiçbir şeye değişmem ;)
All I want say is;hope that summer will come sun, because the photos taken under the sunlight always look better ;)

Atlet / Top: Chick with Guns
Jeans: Pull & Bear
Slippers: Dorothy Perkins (new)
Saat / Watch: Breil

17 yorum:

chfashiontrend dedi ki...

evet evet katılıyorum ben bu posta ...sevgiler

cinnamum dedi ki...

Ayakkabılar süper:)

Güneş Ünal dedi ki...

babetlere bayıldım:) sen gel birde izmirin havasını gör dengesizliğin doruklarında kendisi:)

guzelgul dedi ki...

pantolonun rengi güzelmis canim

Mein Blog/Blogum

BÜTÜ dedi ki...

ayakkabılar çok güzel :)

zeys dedi ki...

Bu babetler topshop dakilerden coooook daha guzellllllll sende oylesin kuzuuu:)

Un peu de tenue ! dedi ki...

Atlete bayildim :))

Nerwen dedi ki...

çok güzel olmuşsuuunnnnn, enerji veriyosun :) yalnız o ayakkabılara bittim bittim bittim! başlarına bi şey gelirse benden bil :D

» Çağla. ♥ dedi ki...

pantolonunun rengini cok begendim.. :)

Hamide... dedi ki...

valla sen yine cesur giyinmişsin ben tırsıyorum hala üşümekten...

BB dedi ki...

yazın bir an önce gelmesi dileğiyle...pantolon rengin bu sene favorilerim arasında ;)
http://bb-shoppingtogether.blogspot.com

want more fashion dedi ki...

atlet harika !!
bide slipperler de muhtesem.. cok rahat olduklarini biliyorum o yüzden daha da cok seviyorum ! =)

tansumut dedi ki...

ayakkabılarına bayıldımm :)

Miss Starshiny dedi ki...

Nice colored jeans!
Miss Starshiny

Ece dedi ki...

ayakkabılarına bayıldıım, ben de bu tarz ayakkabı arayışındayım ama bulamadım istediğim gibi ne yazık ki..kombininle de müthiş uyum içinde, çok beğendim :)

Touch Of Purple dedi ki...

Nice jeans and shirt!

With love,
touchofpurple.blogspot.com

What's Next dedi ki...

@chfashiontrend; şimdi biraz daha güzel gibi havalar, postum dikkate alındı galiba :P

@cinnamum; teşekkürlerr :)

@Güneş Ünal; izmir sıcaktır ya diye düşünüyordum ben! toptan sapıttı demek havalar :D

@guzelgul; teşekkürler canım!

@Bütü; teşekkürlerr ;)

@zeys; onlara epey benziyor ama tam aynısı değil :) tenk yuuu ^^

@Un peu de tenue; İstanbul ziyaretlerinde Chick with Guns'a uğramanı öneririm o zaman :)

@Nerwen; hihih bu ne güzel yorum böyle! bu postu yazmadan önce yağmurda sırılsıklam oldular ama senden değil bence :D

@Çağla; teşekkürlr :)

@Hamide; ben kafamda 30 derece moduna girdim, kimse beni çıkartamaz!! :D

@BB; bir dönem ben de petrol yeşili tonlarına takmıştım.. :)

@want more fashion; düz ayakkabının yeri ayrı tabi :) teşekkürler!!

@tansumut; tişikkürlerr ^.^

@Miss Starshiny; thanks a lot! :)

@Ece; shaya group bu sene bu modelin çeşit çeşit versiyonunu üretmiş, sen de dorothy perkins, topshop'a bakabilirsin.. bir de bershka ve stradivarius'ta da varmış diye duyumlar aldım :)

@Touch Of Purple; bunch of thanks!