23 Mayıs 2012 Çarşamba

Out Of The Streets - 1

  Bugün stil köşesine bir konuk var. Beril'in muhteşem ayakkabılarıyla siz de tanışın istedim!
Today we have a guest. I want you to meet Beril's amazing sneakers!

Siz "Converse ne zaman bu ayakkabıları satışa çıkarttı? Nasıl kaçırdım ben!?" diye sormadan önce ben söyleyeyim, bu ayakkabılar tam bir yıl sürmüş bir DIY projesi.. Beril bu çalışmada Joan Miro'nun "The Garden" çalışmasından ilham almış, biraz da yorum katmış ve el emeği göz nuru ayakkabılarını kendine hediye etmiş :) Siz de bu şekilde ayakkabılarınızı kişiselleştirebilirsiniz ;)
Before you ask which Converse limited edition collection it was, I must say that this all her DIY project which took one year to complete.. Beril got inspired by Joan Miro's work, "The Garden" and added also few things from herself and gifted herself :) You can also customize your sneakers like this one ;)

  Ve İspanyol sürrealist ressam Joan Miro'nun 1925 yılında yaptığı "The Garden" adlı resmi. Bugün bu tablo İngiltere'deki Tate Modern'de sergileniyor. 
"I try to apply colours like words that shape poems, like that notes that shape music." - Joan Miro
And Spanish painter Joan Miro's "The Garden". As you can see he is a surrealist. Now this painting can be seen at Tate Modern in UK. It's painted in 1925.

11 yorum:

Gunseli S. dedi ki...

Gerçekten çok beğendim!

LOLA FINN dedi ki...

Das sind ja mal geile Schuhe!! Find ich so geil :)
Vielen lieben Dank für deinen Kommentar :) freut mich wirklch sehr!
xoxo

valki dedi ki...

ben de çok beğendim^^...emek ne güzel şey^^

Hamide... dedi ki...

bayıldıııım çok güzellerrr...

Shopaholic dedi ki...

Woww çok beğendim ♥

deniz saatçioğlu dedi ki...

Eda'cım, biraz geç oldu ama önce başsağlığı ve tebrik mesajın için teşekkür etmek istiyorum (evet, ikisi beraber biraz garip oluyor gerçekten.) Ben de hatırlıyorum o metrodaki konuşmamızı, hakkaten hiç düşünmüyordum çocuk, inan ben de şaşırdım :) ama hayat işte, bizden habersiz bir sürü planlar kuruyor, kimbilir daha neler yaşayacağız..

Beril bizim Berilla Beril mi? Ne kadar güzel olmuş ayakkabılar. Ben tabii ne zamandır bloglardan uzak kaldığım için hiç görmedim bunları.

denizsaatcioglu.blogspot.com

What's Next dedi ki...

@Günseli, valki, Hamide, Shopaholic; Beril adına ben teşekkür ediyoruum! Beğenmenize sevindim :)

@Lola Finn; ich denke auch so! ich glaub auch dass, das du auch so eine paare malen kann.

@deniz saatçioğlu; kesinlikle öyle, biz planlar yapıyoruz ama hayat da kendi planlarını yapıyor ve genelde onun sözü geçiyor :) geriye sağlıklı bir bebiş beklemekten başka bir şey kalmadı!

bu ayakkabıları yapan bizim Beril değil, okuldan bir arkadaşım :) eh blog dünyasına da geri dönmene pek sevindim ;)

Adsız dedi ki...

kim hamile kizlar?

What's Next dedi ki...

@Adsız; Deniz Saatçioğlu :)

BÜTÜ dedi ki...

tam yemelik bayıldım tatlım :)

under fashion arrest dedi ki...

hallo dear! thanks for visitimg my blog! you have really nice blog too! i love those shoes!!!!
http://underfashionarrest.blogspot.com/
http://underfashionarrest.blogspot.com/