9 Mayıs 2012 Çarşamba

NARS Galion

Mesela bazı kıyafetlerim var, onları belki 5-6 kere giymiş dahi olsam bir kombin fotoğrafım yok. Aynı şekilde bazı ojeler var ki defalarca sürmüş olmama rağmen hep bir şeyler olmuş ki hiç fotoğrafını çekememişim.. Nars Galion da bunlardan biri.
For example I have some clothes which I wore more than 4-5 times but still don't have any outfit photos or some nail polishes that I wore many times but couldn't show you.. Nars Galion is one of them.

Nars'ın sonbahar koleksiyonundan sınırlı üretimdi. Rengi "fırtınalı hava grisi" olarak tanımlanmış. Bu sabah havanın gayet kapalı olduğunu düşünürsek moduma tam uydu :)
It was limited edition from last fall collection of Nars. Its colour is defined as "stormy weather grey", which fits today because of the unsunny day in May :)

8 yorum:

zeys dedi ki...

tam aradıgım renk bu eda bayıldım yrn gıdıp alıcam saolasın :)

Mia Wallace dedi ki...

cahiilliğimi bağışla nars'ın ojesi olduğunu bilmiyordum ve bayıldım bu renge!

Shopaholic dedi ki...

Nefis bir rengi vaaar ♥

TrendKolik dedi ki...

Evet ya benimde sık sık giydigim ama bir türkü paylasamadigim kombinler var .)
Bu arada ojenin rengi ne guzelmis!
:*

Hamide... dedi ki...

çok hoşmuş gerçekten...

want more fashion dedi ki...

bu renk süpeeeer !!
koyu renkleri ojelerde her zaman cok sevmisimdir!

What's Next dedi ki...

@zeys; limited edition'dı ama umarım bulursun kuzu :)

@Mia; ne alakası var ya, ben de bayılarak almıştıımm :)

@Shopaholic; evet ben de ♥ yolluyorum kendi ojeme :D

@Trendkolik; eminim her bloggerın vardır öyle :D teşekkürler canım..

@Hamide; teşekkürlerr :)

@want more fashion; evet koyu renk ojelerin havası bir başka oluyor..

Leila dedi ki...

Hi, i like your items, i will follow you with great pleasure