30 Mayıs 2012 Çarşamba

Mint Scented Nails

Pastel'in kokulu oje çıkarttığını duymayan kalmadı sanırım :) Herkes nasıl bir şey olduğunu heyecanla beklerken benim bir kriterim dahi vardı, çünkü önceden Rimmel London'un kokulu ojelerini denemiştim..
Probably most of you all heard that Pastel Cosmetics released scented nail polishes :)

Pastel firması blogumda o kadar çok mint yazısı görmüş olacak ki bana nane kokuluyu göndermişler :D Bu rengi bir yerden hatırlıyorum! Daha önce çok benzeri ben franken olarak yapmıştım ama OPI Green Gargantuan Grape de aynı tonlarda.
I guess Pastel saw that I'm really into mint colour so they sent me the mint one :D Bu I remember this colour from my first franken and OPI Green Gargantuan Grape.

Esas olay kokusu tabi ki! Ellerinizi yıkaya yıkaya bir süre sonra çok hafifliyor ama sürdüğünüz ilk gün boyunca ferah nane kokusu garanti :)
The thing about it is the scent of it, for sure! Even after a while it became less noticable, your nails smell mint at least for a day :)

11 yorum:

Bouquet de Fleurs dedi ki...

Cok hos rengi! kokulu olmasida harika! Gelirsem türkiyeye bende bunlardan alicam. Gecen baska bir blogta tarcin kokulusunuda gördüm :)


http://bouquet-defleurs.blogspot.de/

Sabrina T. dedi ki...

love this nail:)

check out
Patchwork à Porter

Hamide... dedi ki...

rengi harikaaa :)

Lynn dedi ki...

Çikolatalısı varmış. Asıl ben onu merak ediyorum =)

PINKY FASHION dedi ki...

rengi çoook güzelmişşş

PELLORA dedi ki...

Çokk hoş durmuş cnm ilk fırsatta bu seriyi denemek istiyorum!

Touch Of Purple dedi ki...

Love that color nail:)

With love,
touchofpurple.blogspot.com

siyahbaykus dedi ki...

bende aldım hemen, rengi cok guzel. ama ellerimi oje sonrası yıkayıp kremledim, nane kokuyor mu onu anlayamadım :)

siyahbaykus dedi ki...

bende aldım hemen, rengi cok guzel. ama ellerimi oje sonrası yıkayıp kremledim, nane kokuyor mu onu anlayamadım :)

BÜTÜ dedi ki...

işte bunu istiyorum :)

FOTOĞRAF KUTUSU dedi ki...

bu renk bu yazın modası :) pastel'in tonları çok güzel, bu aromalı olanına bakmak lazım :)

bana da beklerim :)

sevgiler ..