8 Mayıs 2012 Salı

MET Gala 2012

Bu seferki Metropolitan Müzesi tarafından düzenlenen gala, Miuccia Prada ve Elsa Schiaparelli sergisinin şerefineydi! Bu sefer hem ünlülerin kıyafetlerine bakalım hem de gülelim eğlenelim :)
This time the gala of Metropolitan Museum was for the Miuccia Prada & Elsa Schiaparelli exhibition! I prepared a fun post today for the looks of celebrities :)

Bayan Vampirella / Lady Vampire

Kate Bosworth

 
 Lana Del Rey

Susam Sokağı / Sesame Street

Beyonce

Cate Blanchett
Diane Kruger

Mimarın Karısı / Wife of the Architect

  Elizabeth Banks

January Jones

Müzenin Bir Parçası / Part of the Museum

Florence Welch

Mürebbiye mi, Kütüphaneci mi? / Governess or Librarian?

 Kirsten Dunst

Güneş Enerjisi / Solar Power

Solange Knowles

 Emma Roberts

Vee.. Assolist! / And.. The Real Star!

Anna Wintour

Bazı ünlüler Kral TV Müzik ödülleri tadında olsa da insanı hiç hayal kırıklığına uğratmayan ünlüler sağolsun :) Favorilerim Anna Wintour, Florence Welch ve Solange Knowles..
Even there was ridiculous ones, thanks to the celebrities who look perfect all the time :) My favourites are Anna Wintour, Florence Welch and Solange Knowles..

10 yorum:

Junkhead dedi ki...

En çok Kate Bosworth ve Diane Kruger'ı beğendim :) Diane'in elbiseye bayıldım zati tahmin edileceği üzere :D

Ballad of Seasons dedi ki...

Diane Kriger favorim! Florence Welch'e wow demek istiyorum :) Kirsten Dunst vintage'i abartmis, i$in suyunu çikarmis.
xxx,
Betül

New York Lover D. dedi ki...

Lana Del Rey, Diane Kruger ve Solange Knowles favorilerim :) Cate Blanchett yine de zarif ya her türlü zarif o :) Beyonce şaka ötesi! :) Anna Wintour'sa her daim Queen :)

Lila Moonlight dedi ki...

Guzel bir post olmus, esprili : ) Ben bu resimler arasinda en cok Cate B yi begendim, bayiliyorum o kadina zaten. Lana nin da kiyafeti pelerini hosuma gitti, saclari ise harika : )

TanurAyshA dedi ki...

görsellerde göremedim ama Leighton Meester ın hali de içler acısı,hele ki o mükemmel Blair Waldorf tarzından sonra :(
http://bizimkiz.blogspot.com/

TrendKolik dedi ki...

Hahaha edoşum başliklara bayildim ozellikle de susam sokagi ve mimarin karisina :D

Cee dedi ki...

I just love seeing the outfits from the Met Gala - Beyonce's dress is just incredible!
xox,
Cee
http://cocoandvera.blogspot.com

Un peu de tenue ! dedi ki...

Cok eglenceli bir post olmu$ ^^
Beyonce'nin elbisesi beni $a$irtti ...

want more fashion dedi ki...

ilk fotograftaki elbiseye ve makyaja diyecek hic bir sey cok SÜPERden baska !!
bu kadar olur ben cok begendim.. aslinda ilk bakista cok ahim sahim bir seye benzemiyo ama gercekten inceledigin zaman ne kadar mükemmel oldugunu anlayabiliyo insan =) ben bayildimmmmmmmm

BB dedi ki...

bu seneye peplüm damgasını vurdu !! özellikle Solange Knowles'a çok yakışmış...
http://bb-shoppingtogether.blogspot.com/