27 Mayıs 2012 Pazar

Istancool'un Ardından..

Bu haftasonunun etkinliği tartışmasız Istancool'du! Elimden geldiğince takip etmeye çalıştım ve geçtiğimiz senelerde gerçekleşenlere katılmadığım için pişman oldum.. Şimdi size anlatacak çok şeyim, gösterilecek kombinlerim var :) Okumaya hazır mısınız?


This weekend's event was Istancool for sure! I tried to catch the panels that I'm interested in and now I regret that I didn't care much about Istancool in past years.. Now I have many things to tell you, outfits to show :) Are you ready to read?

5 yorum:

EYECANDYSTYLE dedi ki...

Looking forward to see/hear more about it:)

want more fashion dedi ki...

hazirim ve bekliyorum =)

PrettyWeird dedi ki...

Ben hazırım, çantanıda çook beğendimm :)

Lotus Blossom Design dedi ki...

Yes I'm ready!

Yeliz Selvi dedi ki...

HOW MUCH I WANTED TO BE IN ISTANBUL THIS WEEKEND CANIM I CANNOT EXPLAIN!!!
Hafta sonu nasil gecti??
neler yaptin?
yorumlarini bekliyorum burada!
Of course, following you back canim cok memnun oldum :)))
Xxxx